Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Ik heb heel vaak dat die magneetsluiting van Bucas los zit de volgende ochtend.... gelukkig zit er een haaksluiting en klittenband op, maar die magneet vind ik niet echt geweldig.
lies schreef:Mijn buzz off heeft ook een magneetje. Blijft mooi dicht tot nu toe.
De power turnout heeft dat ook, die bleef afgelopen winter ook goed dicht zitten gelukkig.
Ik zat te denken om een vliegendeken voor buitenritten te kopen, nu zag ik dat er ook een bucas buzz off versie van is. Iemand daar ervaring mee en hoe bevalt het?
lies schreef:Aanrader dus?! Ziet er idd wel comfortabel uit.
Maar bedoel je dat ie ondanks de deken veel last van muggen had? Want dat is precies de reden dat ik voor die deken wil gaan..
MyWishMax schreef:Ik heb die deken ook, maar waarom wil je de hals vastmaken? Geen ervaring met lusjes eraan, ook dekens die dat wel hebben gebruik ik ze nooit.
Vorige deken was hetzelfde model maar de hals een stuk korter. Die was eigenlijk weer wat te kort voor het mooie, deze is erg lang, maar bedekt wel mooi de hele hals als ze grazen
Pandameisje schreef:MyWishMax schreef:Ik heb die deken ook, maar waarom wil je de hals vastmaken? Geen ervaring met lusjes eraan, ook dekens die dat wel hebben gebruik ik ze nooit.
Vorige deken was hetzelfde model maar de hals een stuk korter. Die was eigenlijk weer wat te kort voor het mooie, deze is erg lang, maar bedekt wel mooi de hele hals als ze grazen
De hals is echt net te groot voor mijn paard heb ik het idee en die zakt wel af als die recht op staat