Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jooliieen schreef:@Capriooltje: Bedankt! Moet ik dan dezelfde maat hebben als mijn waterdichte winterdeken? Of 1 maat kleiner? Weet iemand dat toevallig? (A)
MoniekV schreef:Maar waarom zou je meerdere halzen op willen doen? Lijkt mij niet echt nodig en ook niet heel lekker zitten..
MoniekV schreef:Ik zou als je een deken op doet wel een 50/100 gram opdoen, onder 0 gram krijgen ze het alleen maar kouder. Ook zou ik zorgen dat je er dan nog een 200/250 gram deken bij hebt voor als het kouder wordt.
Maaik schreef:Xpinoxx schreef:sorry late reactie, maar ja ik heb 450 opliggen. het was bij ons echt geen 10 a 15 graden, ik moest gewoon krabben.
ik kan ook tot 700 grams, of 800, ik leg gewoon op waar ponymans warm onder voeltals ik twijfel of het warm genoeg is doe ik wat extra. Ik zou wel een hals op willen maar ik durf het niet met zijn manen, ben echt bang dat ze afschuren
Ik zou me niet zo druk maken om het afschuren. Mijn shet staat onder rhino pony plus heavy (plus 200 grams staldeken) en heeft behoorlijk behang, maar geen last van afgeschuurde manen. Ik vlecht ze wel altijd om te voorkomen dat ze dubbelvouwen en hierdoor afbreken.