Edit; inderdaad een 206, net even goed uitgezocht.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjafrane schreef:Ik lees al even mee maar wat is nu een fijne. 0 gr regendeken. Bij mij gaan ze altijd lekken ik heb al verschillende gehad en nu heb ik een bucas freedom. Ze lekken altijd aan de zijkant bij mij. Heel vervelend
tiwi1969 schreef:Amigo voldoet voor mijn paard ook prima, staat ca 8 uur in de wei per dag de rest op stal. Voor 24/7 buiten vindt ik het toch een te grote gok omdat het bij de Amigo af en toe toch wat inregent.
Bij mijn huidige BR ook wel iets,
Bij de Rhino WUG dus echt nooit.
Wat betreft slopen denk ik dat als het echt slopers zijn ze iedere deken kapot kunnen krijgen. Daar zou ik zo goedkoop mogelijk voor kopen, bij voorkeur 2e hands. En zeker geen super dure Rambo o.i.d.
Batlow schreef:tiwi1969 schreef:Amigo voldoet voor mijn paard ook prima, staat ca 8 uur in de wei per dag de rest op stal. Voor 24/7 buiten vindt ik het toch een te grote gok omdat het bij de Amigo af en toe toch wat inregent.
Bij mijn huidige BR ook wel iets,
Bij de Rhino WUG dus echt nooit.
Wat betreft slopen denk ik dat als het echt slopers zijn ze iedere deken kapot kunnen krijgen. Daar zou ik zo goedkoop mogelijk voor kopen, bij voorkeur 2e hands. En zeker geen super dure Rambo o.i.d.
Goedkoop is dan duurkoop, want die goedkope dekens zijn dan zo kapot. Daarom moet je kijken naar aantal Denier
Yvank_ schreef:Nee dat denk je verkeerd dat zegt pas wat als alles hetzelfde materiaal is. Die 3600 D nylon deken is minder sterk dan de 1000 d ballistic nylon van rambo.
Alle rambo dekens hebben dat. De rhino is polypropyleen en amigo nylon.