Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Vroeg het me af omdat de koude natuurlijk recht op die borst komt .. alhoewel, dan moet hij zijn neus/hoofd maar naar beneden houden![]()
Misschien denk ik ook wel weer te ver door, ga het gewoon eens proberen, weten we meteen hoe het werkt
kaatje77 schreef:Verhalen op de verzekering misschien?
Nooit gehad, maar ik vind persoonlijk dat de scheerder verantwoordelijk is voor zijn apparatuur. Je weet dat je met levende dieren te maken hebt en tja, niet elk paard blijft fijn stilstaan.....
Desalniettemin is het wel zuur als het je overkomt
ikkebenhier schreef:kaatje77 schreef:Verhalen op de verzekering misschien?
Nooit gehad, maar ik vind persoonlijk dat de scheerder verantwoordelijk is voor zijn apparatuur. Je weet dat je met levende dieren te maken hebt en tja, niet elk paard blijft fijn stilstaan.....
Desalniettemin is het wel zuur als het je overkomt
Ik weet het niet goed...
Ik heb al 2 jaar nooit problemen gehad, maar vandaag sloeg het paard ineens de machine uit mijn hand. Gelukkig is het 'maar' de machine en heeft hij mij niet geraakt, want dan was ik er niet goed vanaf gekomen denk ik.
Maar de kop is van mijn machine afgebroken en volgens de winkel gaat dit mij veel geld kosten. (ze zei dat ik misschien voor dat geld beter een nieuwe kon kopen).
nogal een tegenvaller dus...
Ik heb de eigenaar geen extra vergoeding ofzo gevraagd, want ik dacht inderdaad...dit kan al eens gebeuren. Maar ik vroeg mij af hoe anderen dit deden.