Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haan schreef:Wat was mijn nieuwe paard blij met haar deken, toen ik vanmiddag bij de wei kwam was haar humeur niet al te best en stond ze helemaal te rillen van de koudus maar snel een 0 grams regendeken op gedaan.
Vanavond was ze weer vrolijk en blij en onder de deken was ze weer droog geworden, ook was het onder de deken niet al te warm, dus ze was er echt aan toeen houden we de deken er maar lekker op !
Darkness85 schreef:haan schreef:Wat was mijn nieuwe paard blij met haar deken, toen ik vanmiddag bij de wei kwam was haar humeur niet al te best en stond ze helemaal te rillen van de koudus maar snel een 0 grams regendeken op gedaan.
Vanavond was ze weer vrolijk en blij en onder de deken was ze weer droog geworden, ook was het onder de deken niet al te warm, dus ze was er echt aan toeen houden we de deken er maar lekker op !
Begrijp ik hier nu goed dat je een regendeken op je zeiknatte paard heb gelegd??
Marise01 schreef:Edit: als je een goed ademende deken hebt is het geen ramp als je hem op een nat paard legt mijn inziens. Alles beter dan dat rillen met een opgetrokken buik
R.X. schreef:Darkness85 schreef:Begrijp ik hier nu goed dat je een regendeken op je zeiknatte paard heb gelegd??
Het is te hopen van niet.
haan schreef:Wow, wat ben ik slecht voor mijn paardJa ze was zeiknat en ik heb over de kelddernatte rug een deken gegooid, nee natuurlijk niet
![]()
Op de rug was ze nog een beetje nat en ik heb haar eerst goed drooggewreven, (maar daar voorkom je niet mee dat ze toch nog een beetje vochtig blijven) en daarna de deken opgedaan.