Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CK88 schreef:Mijn paarden staan ongeschoren nu onder de smartex rain en de cooldry van fedimax, ik ga ze toch scheren as week, maar ik zit te twijfelen of ik er nu bij beide een bucas celetic stable van 150 gram onder zou doen of nietGeen idee of ze het koud hebben, ze voelen wel lekker aan onder de dekens.... Wat zouden jullie doen? Als ze geschoren zijn krijgen ze 300 gram erbij onder en een hals op de dekens.
collendoorn schreef:Bedankt!!! Ik ga vanavond me echt even goed inkijken en prijzen opschrijven dan hoop ik snel een beslissing te kunnen maken.
Yenni schreef:Hallo!
Ik zit een beetje in strijd met het weer.
Mijn ongeschoren pony heeft nu 100 gram regendeken op. Hij voelt er niet koud maar ook niet warm onder. Nu wil ik een 200 gram regendeken erbij kopen. En als het dan vriest de 100 onder de 200 grams doen. Is dit mogelijk of zou het te koud zijn of moet ik een 300 grams aanschaffen ipv een 200 grams
Mvg Yenni.
Marjo89 schreef:Yenni schreef:Hallo!
Mijn ongeschoren pony heeft nu 100 gram regendeken op. Hij voelt er niet koud maar ook niet warm onder. Nu wil ik een 200 gram regendeken erbij kopen. En als het dan vriest de 100 onder de 200 grams doen. Is dit mogelijk of zou het te koud zijn of moet ik een 300 grams aanschaffen ipv een 200 grams
Mvg Yenni.
Als je liners aanschaft, kan je alle kanten op.
100 gram met dit weer is niet heel veel. Hier staan ze echt onder meer.
Yvank_ schreef:Marjo89 schreef:Pod dorie, wil ik een liner bestellen 300 gr bij agradi.
En is precies maat 185 niet leverbaar,ze weten ook niet wanneer deze wel komt..
Scheelt eigenlijk net iets teveel geld vind ik. 57 euro of 70 euro.
Bij ooteman is die nog wek en maar 55
Yenni schreef:Hallo!
Mvg Yenni.
Yenni schreef:Yenni schreef:Hallo!
Mvg Yenni.
Zouden jullie een 200 grams of 300 grams aanschaffen? En moet ik een onderdeken of gewone regendeken er onder doen?
(Sorry voor de vele vragen ben niet zo thuis in de deken grams)