Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linnx schreef:chivaldi schreef:hier ongeveer 75/100gram staldeken op.paard is niet geschoren.overdag boven 15graden een fleece gevoerde regendeken met hals
is dat niet erg warm? u al hals op en dan ook nog 100 gram?! voor een ongeschoren paard...
Geryon schreef:Ik lees dat wel vaker maar ik heb daar echt nooit wat van gemerkt. De mijne hebben sportcoupe (ietsje langer) en altijd hals dekens op, maar nooit wat van gemerkt.
absque_dubio schreef:Geryon ik hoop dat de mijne ook haar manen heel houdt, maar ik wil me graag goed voorbereiden, je weet het nooit met die paarden..
Zo'n fleecehals lijkt me wel wat, alleen paard staat overdag buiten en dus ook wel eens in de regen. Dat fleece wordt dan een natte bende. Zou je zoiets onder een 'normale' hals kunnen doen?
absque_dubio schreef:Nies_ ik heb nog geen halsdekens, ook die moet ik nog aanschaffen.(Ik heb het paard nog niet zo lang) dus tips zijn welkom! Waar heb jij de losse hals laten maken? En hoe heb je dat zelf ontworpen? (Ik ben zelf niet zo crea)
absque_dubio schreef:Dominickdekens (ik had er nog nooit van gehoord), daar bedoel je dan deze mee? http://www.dominickdekens.nl/index.php?c=2&p=31
Nouvel schreef:absque_dubio schreef:Dominickdekens (ik had er nog nooit van gehoord), daar bedoel je dan deze mee? http://www.dominickdekens.nl/index.php?c=2&p=31
jeps
Nies_ schreef:De waterdichte hals over getrokken op patroonpapier, die aangepast en aangegeven waar het klittenband moest komen. De manier waarop heb ik uitgelegd. Mij oma is coupeuse geweest en heeft hem gemaakt, maar ik denk dat je het zelf ook wel kunt, moeilijk is het niet. Evt wil ik wel foto's maken hoor.
absque_dubio schreef:Beetje rare website met prijzen, ene deken is 175,- en dan weer 30,-Maar bedankt voor de tip! Zie alleen dat de deken 300gram is, en ik vrees dat ik wel iets meer nodig ga hebben aangezien paard geschoren wordt.
Onderdekens vind ik zo'n gedoe, heb liever meerdere dekens zodat ik per keer één deken erop kan leggen.