xSannee schreef:Hier was het gister ook erg regenachtig, vandaag valt het mee...
Hoe vallen de Master dekens? Die zijn ook wel gunstig geprijsd op dit moment.
Heb een 100gr EJ deken die hem erg mooi zit, maar de Master dekens zijn nu even duur, dus is wel interessant om ook even naar te kijken.
Hij heeft nu van al zijn andere dekens maat 175, vallen de Master dekens op dezelfde maat?
En vallen ze breed? Lang? Het gaat om deze puppy, die nog wel wat aan het groeien is.
[ [url=m/c6uyuX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb voor mijn tinkerkruising een masterdeken. Ze vallen normaal qua maat. Zeker geen maatje groter nemen dan je normaal hebt, want dan zijn ze wel echt te groot, dat had ik in ieder geval.
Ik vind het hele fijne en vooral super stevige dekens. Ze zijn alleen wel echt voor opgerichte paarden ontworpen. Ik heb die van mij dan ook zo wijd mogelijk bij de borst zitten anders trekt die strak als ze wilt eten. Als die zo wijd mogelijk zit kan er bij mijn tinkerkruising nog makkelijk een vuist tussen haar hals en de deken als ze haar hals omlaag buigt. 
EDIT: Ze hebben ook een super fijne zachte schoudervulling die de manen goed beschermd en schuurplekken voorkomt.