Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xjessiesl schreef:Hoi allemaal,
Ik ben een beetje aan het rond kijken naar nieuwe dekens. Maar nu ben ik ontzettend aan het twijfelen. Dus, wellke merken hebben jullie op bij de paarden? En welke raden jullie mij dus aan. Gaat de deken lang mee, goed waterdicht enzovoort.
Hoor het graag!
Duhelo schreef:FemkeRoosje schreef:Die heb ik hier op liggen, vind hem ontzettend fijn! Hij blijft ook super stabiel liggen.
Klinkt goed, schuift het niet teveel zonder bilkoorden?
Ik schat dat paardlief momenteel een 165 onderlengte nodig heeft (ze is,ong 1.45 maar een erg iel ding.
Hoe werken de maten op de link?
[ [url=m/1YXiSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
FemkeRoosje schreef:Duhelo schreef:FemkeRoosje schreef:Die heb ik hier op liggen, vind hem ontzettend fijn! Hij blijft ook super stabiel liggen.
Klinkt goed, schuift het niet teveel zonder bilkoorden?
Ik schat dat paardlief momenteel een 165 onderlengte nodig heeft (ze is,ong 1.45 maar een erg iel ding.
Hoe werken de maten op de link?
[ [url=m/1YXiSQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij schuift hier eigenlijk helemaal niet, het ligt echt heel stabiel, rollen, gekke acties en hij blijft gewoon netjes liggen. Hij ligt hier nu voor het tweede seizoen op (heb de 150 en 300 gram versie) en ze zijn hier nog nooit scheef gezakt.
De maten zijn de bovenlengtes.
Citaat:Ik ben nu overgestapt naar amigo dekens in combinatie met de liner dekens. Kost best wat, maar ik merk dat het echt kwaliteit is en daar moet je toch wel een aantal jaar mee doen... Ik moest bijna elk jaar nieuwe dekens kopen en ik hoop nu dat dat voorlopig niet meer hoeft. Mijn pony krijgt een Rambo deken. Ik zou dus uitkijken naar horseware dekenshebben ook een fijne pasvorm bij die van mij! Hij is 4 jaar en in de groei en ik had vorig jaar een 6.0 (183) deken gekocht. Omdat ik weet dat hij nog kan groeien maar een maat groter gekocht en dat ligt zelfs ook goed. Bijna geen verschil, bedekt de kont wat meer maar vind het een fijne pasvorm hebben!