svdijk86 schreef:Met wat voor temperaturen doen jullie wél een deken op dan?
als ik zelf een trui aantrek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carmy81 schreef:Waarom vinden heel veel mensen een deken een kwelling en vervelend iets voor je paard?
Zodra het frisser begint te worden ( zoals deze week ) wil madame maar al te graag de deken op anders heeft ze het gewoon koud namelijk. Hoe merk ik dat? Nou door aan de oren te voelen, als die koud zijn dan heeft ze het koud. Mijn paard vind het echt niet vervelend om met een deken op te staan.
wendyke schreef:Carmy81 schreef:Waarom vinden heel veel mensen een deken een kwelling en vervelend iets voor je paard?
Zodra het frisser begint te worden ( zoals deze week ) wil madame maar al te graag de deken op anders heeft ze het gewoon koud namelijk. Hoe merk ik dat? Nou door aan de oren te voelen, als die koud zijn dan heeft ze het koud. Mijn paard vind het echt niet vervelend om met een deken op te staan.
daar ben ik het nou mee eens mijn paard vind het heerlijk om onder een deken te staan als het frisser is
Carmy81 schreef:wendyke schreef:Waarom vinden heel veel mensen een deken een kwelling en vervelend iets voor je paard?
daar ben ik het nou mee eens mijn paard vind het heerlijk om onder een deken te staan als het frisser is
Carmy81 schreef:Waarom vinden heel veel mensen een deken een kwelling en vervelend iets voor je paard?
Colway schreef:Carmy81 schreef:Waarom vinden heel veel mensen een deken een kwelling en vervelend iets voor je paard?
Een paard kan met deze temperaturen goed voor zichzelf zorgen hoor en zichzelf warm houden, dus dat is natuurlijk onzin
of je paard gekweld wordt met een deken geen idee...Denk niet dat paarden een deken nou zo vreselijk vinden, dus dat ben ik wel met je eens
Citaat:Hoezo is dat onzin, ik weet niet wat voor super-zelf-verwarmend paard jij heb maar die van mij stond van de week ook met koude oren en een koude neus met zijn haar overeind. En ja het kán wel zonder deken maarja er kan zoveel.. Vind het nutteloos dat mijn paard energie moet stoppen in zichzelf warm houden terwijl ik net zo goed een dek op kan gooien.
superlise schreef:Hoe ga jij hem kort in zijn haar houden dan? Ik wil dat ie súper kort in zijn haar blijft zonder te hoeven scheren. Voorheen begon ik ietsjes later met dekens maar moest ik altijd scheren omdat ze anders gewoon al te pluizig werden.
Carmy81 schreef:Mijnes ook Spanjaard, misschien ligt het daar wel aan. Heb ook al zitten denken aan de 200 grams, maar nog niet gedaan omdat ik dacht dat iedereen me dan voor gek verklaart