Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Zorro_ schreef:Oei, ik was zó gefocust op de Rhino omdat ik met liners wil werken, ontdek ik dat daar geen hals bevestiging aan zit
Oke, verder zoeken dan.. Denk dat ik dan toch naar de Amigo Bravo ga..
Alle rhino's hebben halsbevestiging....
PanamaD schreef:Hier voor de avond weer 150 g op. 24/7 buiten.
Om 3 uur belde ik iemand om der deken eraf te laten halen. Met die zon erop dacht ik dat ze vast warm had! Wat bleek... ze stond helemaal niet warm zelfs. Toch afgedaan en nu weer op. Gek eh
Tarico schreef:Koper schreef:Ik denk dat ik de gok maar ga wagen, inmiddels heb ik foto's gevonden van de borstsluiting en die kan ik denk ik wel aanpassen zodat paard + hals er in gaan passen. Of mezelf kennende er een heel nieuwe op knutselen.
Ik weet niet welke maat je nodig hebt maar bij Divoza zijn ze nu €167. Vanaf maat 175.
Niezzz schreef:Hoe drogen jullie natte dekens (in de winter) zonder verwarmde ruimte waar die uitgehangen kan worden?
Rachel_x schreef:[ [url=m/UjaKiZ.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of er voor deze deken ook geschikte liners te koop zijn? Volgens mij lees ik dat deze lijn geen bevestigingsringen hebben?
xLiez schreef:Weet iemand van jullie welk merk redelijk valt bij bredere paarden? (Haflinger). Ik ben op zoek naar een 0 grams regendeken! Horsefitshop heeft 25% op Bucas maar ik weet niet hoe die vallen. Hij heeft van Epplejeck een 200 gram winterdeken en die valt goed in maat 175cm
Kimmiee_D schreef:Rachel_x schreef:[ [url=m/UjaKiZ.png]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of er voor deze deken ook geschikte liners te koop zijn? Volgens mij lees ik dat deze lijn geen bevestigingsringen hebben?
Deze heb ik voor mijn Welsh A. Zitten idd gaan bevestigingsringen op voor een liner. Zitten alleen ringen voor het hals deel
Yvank_ schreef:Dat kloptje kan ze dan enkel aan de achterkant vastmaken.