Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TanteFlavie schreef:tienus63 schreef:Zowel de farnam Endure als de farnam Tri TEC zijn te bestellen via depaardenverzorger.nl
Tot je de bestelling plaatst.... dan komt er een rode opmerking ....
* Endure Sweat-Resistant Spray Farnam is niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid. 1 Product(en) worden bijbesteld.
Dat bijbestellen dat duurt eeuwen.... IK kreeg van een andere webshop al bericht dat ze er niet meer aan konden geraken.
Maar toch bedankt voor de tip!
tienus63 schreef:TanteFlavie schreef:Ik gebruikte Endure, werkt prima in de weide... paarden stonden véél rustiger, opvallend veel rustiger.
Blijk ik dat product niet meer te vinden.
Op buitenritten worden ze volledig ingepakt, en probeer ik ook de buik in te pakken
Ik heb de Tri tec besteld in Engeland, is van dezelfde fabrikant als Endure.
http://www.horsehealth.co.uk/essentials ... ys/tri-tec
Ik ben er ook nog niet achter wat het verschil is tussen de Endure van Farnam en de Tri Tec van Farnam.
Gisteren voor het eerst gebruikt, met rijdeken. Toen nog behoorlijk veel overlast.
Vandaag zonder vliegendeken op de wei gezet en vanmiddag zonder rijdeken bosrit gemaakt, wat een genot.
Paard wat altijd bedolven cq aangevallen wordt door de dazen, een paar dazen op haar nek. Maar ze staken niet meer.
Ikzelf als ruiter ook niet meer tientallen dazen op mijn rijbroek.
Het andere paard had een enkele daas.
Topspul!!![]()
![]()
Ik heb het besteld bij horsehealth, supersnelle levering!! Woensdagmiddag besteld, vrijdag voor 9 uur stond koerier al voor de deur
Varekaj schreef:Ik vind het voor jullie allemaal fijn dat de dazen hun biezen pakken... maar jullie hadden ze écht niet mijn kant op moeten sturen!
Het STIKT hier op een aantal plekken weer enorm van die rotbeesten, niet normaal.
Varekaj schreef:Wat mij al een aantal keer is opgevallen op wedstrijd, zijn relatief kleine vliegen, iets kleiner dan een gewone, met dezelfde kleur als een daas (grijs) waar mijn paard enorm gefrustreerd op reageert. Ik moet ze ook effectief van hem af meppen.
Zouden dat gewoon mini-dazen zijn, of nog jongeren beestjes of iets anders?