Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Starbreeze schreef:Ja ik heb vanalles mijn regen/winterdeken is zoals gezegd de Horseware Rhino incl. de liners, vliegendeken sinds kort de Rambo protector incl. liner, dan heb ik nog een Amigo mio zomerdeken en 2 Bucas zweetdekens (shamrock en competition cooler).
Ik heb toen wel een Rambo regendeken besteld maar die lag bij lange na niet zo mooi als de Rhino. Die is dus retour.
Starbreeze schreef:Nope! Verschil is dat de Rambo iets hoger sluit om de hals en die van mij is best breed dus dat zat veel te krap. De kwaliteit vind ik wel erg goed, hij is nog helemaal heel en waterdicht. Misschien is de Rhino wug iets voor je? Ook een V sluiting en wat hoger op de hals?
Starbreeze schreef:Nope! Verschil is dat de Rambo iets hoger sluit om de hals en die van mij is best breed dus dat zat veel te krap. De kwaliteit vind ik wel erg goed, hij is nog helemaal heel en waterdicht. Misschien is de Rhino wug iets voor je? Ook een V sluiting en wat hoger op de hals?
Icrack schreef:De Original kan ik met een beetje geduld nieuw voor 165 euro kopen. Ik zocht om een goedkopere oplossing een Original heb ik namelijk ook, alleen is mijn merrie werkelijk een zwijn met dekens en stal. Hierdoor is een extra deken geen overbodige luxe
Dacht dus meer aan een tweedehands Rhino of zo.
Icrack schreef:Starbreeze schreef:Ja ik heb vanalles mijn regen/winterdeken is zoals gezegd de Horseware Rhino incl. de liners, vliegendeken sinds kort de Rambo protector incl. liner, dan heb ik nog een Amigo mio zomerdeken en 2 Bucas zweetdekens (shamrock en competition cooler).
Ik heb toen wel een Rambo regendeken besteld maar die lag bij lange na niet zo mooi als de Rhino. Die is dus retour.
Aha...thnx Ik wilde er nog een reservedeken bij en twijfel om een Rhino er bij aan te schaffen. De Rambo's liggen hier trouwens wel erg mooi qua maat en pasvorm. En om nu een tweede optimo aan te schaffen vind ik prijs technisch niet in overeenkomst als reservedeken zijnde. Dus dan een stapje terug naar de Rhino, maar ik ken persoonlijk het verschil niet zo tussen Rambo en Rhino dan alleen het prijs en kwaliteitsverschil.
Wie was dat laatst...zij had losse halsdelen van de Protector te koop staan ....Dat was toch niet jij hé?