Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dit belooft nog wat...zo tegen september staan we waarschijnlijk allemaal in imker pakken bij onze paarden.
paulinebes schreef:ik stel voor een stichting "Help de dazen met uitsterven.." op te richten... Donateurs genoeg denk ik..., volgen de ideeën vanzelf..
Kinke schreef:Vanmorgen in record tempo een kruiwagen mest uit de paddock gehaald en toen echt gevlucht voor de dazenDit belooft nog wat...zo tegen september staan we waarschijnlijk allemaal in imker pakken bij onze paarden.
whahha zie je iedereen al lopen
arme paardje. Urielle schreef:Het zijn sowieso daginsecten, ik rij nu bewust pas na 22 uur, dan zijn er geen. Vroegah gold altijd voor half 9 en na half 8 ongeveer, maar dit jaar hebben ze hun arbeidstijden stevig opgerekt want na half 8 's ochtends en voor 22 uur hoef ik echt niet te gaan rijden (of kruiwagen leeggooien, of...)

shiana schreef:Het is ook hier niet te doen, zijn volgens mij echt veel meer dan voorgaande jaren .. De atex daas helpt ook niet meer zo goed als eerder, misschien omdat de samenstelling veranderd is
Nou lees ik wel steeds dat die zebra strepen zo goed moeten helpen , iemand daar al ervaring mee?? Je hebt een vliegendeken met zebra look. Maar nou kwam ik via facebook op een site over bremsenfrei ( dazenvrij) en daar maken ze zelf strepen op het paard om hem die zebra look te geven. Nou is mijn duits echt bagger , dus kan er niet uit wijs worden wat ze precies gebruiken. Maar voor zover ik het wel begrijp schijnt het wel enorm goed te werken.
Ben wel benieuwd of hier al mensen zijn die dit geprobeerd hebben en waarmee ze dan smeren..
shiana schreef:Het is ook hier niet te doen, zijn volgens mij echt veel meer dan voorgaande jaren .. De atex daas helpt ook niet meer zo goed als eerder, misschien omdat de samenstelling veranderd is
Nou lees ik wel steeds dat die zebra strepen zo goed moeten helpen , iemand daar al ervaring mee?? Je hebt een vliegendeken met zebra look. Maar nou kwam ik via facebook op een site over bremsenfrei ( dazenvrij) en daar maken ze zelf strepen op het paard om hem die zebra look te geven. Nou is mijn duits echt bagger , dus kan er niet uit wijs worden wat ze precies gebruiken. Maar voor zover ik het wel begrijp schijnt het wel enorm goed te werken.
Ben wel benieuwd of hier al mensen zijn die dit geprobeerd hebben en waarmee ze dan smeren..