Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Die tijd dat zij buiten stond heb ik even uitgemest en toen ze weer binnen stond even de hoeven gedaan (zat weinig ijs in want ze heeft lage verzenen) en uitgebreid gepoetst en getut. Dikke zucht en zij weer helemaal tevreden. superwoman schreef:Heb ik nu ook.Sinds gister staan ze binnen. Durf ze niet in de bak te zetten hoor, met dat ijs eronder.
Hopelijk kunnen ze vandaag of morgen weer in de stapmolen. Heb wat sneeuw weggeschept en wat zout gestrooit, maar helemaal ijsvrij krijg ik het niet dus even afwachten maar. Hopelijk blijft het droog nu en gaat het dooien.
Sorry maar ik laat ze nu liever op stal staan, dan het risico te lopen dat ze hun benen breken.... Gelukkig nog wel de ramen open kunnen doen, zodat ze lekker naar buiten kunnenm kijken.
Zijn slimme jongens hoor en ze willen momenteel ook wel graag naar buiten,de sneeuw en ijskoude lucht maakt ze fris

)en de dierenambulance gebeld voor een vogel die door de auto voor mij was aangereden (kan gebeuren, was 1 ijsbaan, maar stop dan iig een stukje verderop!)
Paard staat trouwens 20 km verderop
.
), maar toch lekker gewandeld...! Het liefst ga ik iedere dag, of om de dag toch wel even bij het beste beestje kijken, moet een grote bult sneeuw zijn die mij tegenhoudt! Maar ik begrijp heel goed dat sommigen met dit weer eieren voor hun geld kiezen
er ligt 20 cm sneeuw