Zzimply, de doorbraak in vliegenafweer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ik gebruik Zzimply of ga het gebruiken

JA! ik ben een trouwe gebruiker
25 (5%)
NEE! ik ben trouw aan mijn vaste merk
29 (5%)
Ik heb de proefverpakking aangevraagd
380 (76%)
Ik heb het gebruikt, maar vind het niets
64 (12%)

Totaal aantal stemmen: 498

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:47

hofmanthuis schreef:
Deet weert niet echt vliegen af.
Kan wellicht helpen op een droog paard.
Bij zwetende paarden kom je er al snel achter dat Zzimply de oplossing is!! :D

Goh, wat toevallig! Al jouw posts gaan over hoe geweldig Zzimply is!

BTW: Ik vind het voor geen meter werken. Een beetje water werkt net zo slecht en is stukken goedkoper :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:56

Sinelia schreef:
Sinelia schreef:
ik heb het proefflesje ook besteld!

Ik ben zeer ontevreden. Paad bleek zwaar allergisch en zwelde helemaal op. Is nu aan de medicijnen om de reactie tegen te gaan. Haar hoofd werd zo dik dat de luchtpijp bijna werd dicht geduwd en ze stikte.

Ik heb het flesje ook meteen weggegooid.

even een up-date!!

Mijn merrie is erg opgeknapt na een flinke dossis antihistamine en is nu na een paar dagen weer bijna normaal. Gelukkig wel.

Mijn merrie is trouwens voor de gekste dingen allergisch, andere vliegensprays hoef ik ook niet te proberen, wordt ze ook ziek van.

Ik heb ook het hele topic doorgelezen, mijn merrie was de enige die er ziek van werd, de rest niet.

En dat is dus precies de reden dat ik een ingrediëntenlijst wil hebben.
Of je bent het bokje op wedstrijd omdat je niet weet of er verboden middelen inzitten, óf je krijgt dit soort dingen, waar je niets mee kan, want je weet niet wat erin zit.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:10

Niels schreef:
hofmanthuis schreef:

BTW: Ik vind het voor geen meter werken. Een beetje water werkt net zo slecht en is stukken goedkoper :=

Ik vind Zzimply ook voor geen meter werken, een hoop stank en nog steeds last van insecten, de volgende dag DEET erop, dezelfde weersomstandigheden, en madam had nergens last van en ruikt nog lekker ook.
:D

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:35

Niels schreef:
hofmanthuis schreef:

oooo wat is internet toch leuk:

even zoeken en de boktnaam past bij Holland Animal Care (dé verkoper van zzimply)
kamer van koophandel doet wonderen :D ingeschreven als hofman animal care kvk nummer : 08103011 0000
http://www.kvk.nl/handelsregister/zoeke ... WW01@&zk=1

daaaag hofmanthuis :wave:

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:41

Het spul is dus kennelijk niet aan de straatstenen kwijt te raken dus proberen ze of er onnozele penny's zijn die er instinken, nou stinken doet het zeker. _O- _O-
We worden weer flink bij de neus genomen. _O-

siskeh

Re: Zzimply, de doorbraak in vliegenafweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:44

@ikima: ben je er nu pas achter?
iemand die hofmanthuis heet en zulke berichten plaatst :P
jahh dat zaakje stinkt zeker, maar weert absoluut geen insecten.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:53

siskeh schreef:
@ikima: ben je er nu pas achter?
iemand die hofmanthuis heet en zulke berichten plaatst :P
jahh dat zaakje stinkt zeker, maar weert absoluut geen insecten.

Sorry, ik ben niet zo bijdehand _O- , ik houd het wel bij DEET en Atex. :))
Ik heb nog zo'n flesje Zzimpel in de aanbieding, wie biedt. 8-)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:01

@Ikama: het is je vergeven hoor :(:)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 23:55

Nou, ik gebruik Zzimply dus niet, om de door mij hierboven al meermaals uitgelegde reden. Zolang daar geen antwoord op komt, gebruik ik het product ook niet.

Daarbij komt dat genoeg andere mensen in dit topic hun ervaring al hebben gedeeld, en dat het mij niet benieuwder maakt naar de werking.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:01

Ik heb het flesje binnen gehad maar na al jullie reacties te hebben gelezen krijgt ie van mij een enkeltje vuilnisbak.

ik heb ook een paard wat erg gevoelig is en moet er niet aan denken dat er wat gebeurt.

erg jammer dat er zo mee om wordt gegaan zet toch gewoon de ingredienten op het flesje wat een onzin zeg je hebt toch niets te verbergen?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:06

Vlekt niet zeggen ze hé.... Hmm..het bleekt anders wel enorm heb ik helaas mogen ervaren! :( Proefflesje is gaan lekken op de bekleding van mijn auto en op een shirtje die daar lag... Zowel de autobekleding als de stof van shirtje zijn gebleekt en er zit een soort bruine rand omheen ;( Nu baal ik van die vlekken op shirtje en in de auto maar aan de ander kant.... als het op stof al zo uitbijt... wat doet het dan op/met de vacht/huid van je paard? :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:08

Uthrick, heb je al geprobeerd met HG vlekkenverwijderaar die vlekken eruit te krijgen?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:10

Nee, maar het is echt gebleekt en om het gebleekte zit dus een lichtbruine rand. Die rand kan ik wel proberen weg te krijgen, maar die kleur krijg ik denk ik niet meer terug! Lijkt mij onnodig om te melden dat mijn flesje (en de inhoud die er nog inzat) regelrecht de kliko in is gegaan.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:13

hofmanthuis schreef:
Wat alle concurrenten ook al niet schrijven.

Gebruik Zzimply en je zult het zien!

Ik heb het gebruikt en heb het gezien, nog steeds een heleboel vliegen, muggen en nog meer rondvliegend gespuis op mijn paard. Jammer voor jullie maar dit product werkt niet zoals het zou moeten werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:13

Ik heb het ook aangevraagt, ben erg benieuwd of dit een middel is dat WEL werkt.. Maar aan de reactie's te lezen moet ik niet teveel hoop hebben..

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:32

hofmanthuis schreef:
Nogmaals

De concurrentie is hard.

Zzimply is een doordacht product, waarbij rekening is gehouden met alle veiligheidsaspecten.
En qua de vlekken!! Ik heb de foto's aangevraagd en het zal mij benieuwen.

Groetjes van Hofmanthuis.

Wat fijn dat jij (waarschijnlijk als enige) in dit product gelooft, geef mij de concurrent maar, iets duurder maar het werkt tenminste. :+

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:36

Ik blijf lekker vertrouwd bij de bekende grijze fles (bremse bremse)

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:37

Ik heb ook het proefflesje geprobeerd, en het werkt inderdaad voor geen meter. Als ik sommige verhalen hier lees ben ik blij dat mijn paard er geen rare dingen van kreeg.. :(:)
Wat ik over heb, krijgt ook een enkele reis naar de afvalbak!

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:38

NOu ik weet het nog niet hooor, heb wel een proefverpakking gevraagd :D

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:50

Ook ik blijf liever bij mijn eigen merk,
Zzimply werkt gewoon níet!

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 01:00

Ik heb het ook geprobeerd en wás niet ontevreden...het helpt redelijk goed tegen gewone vliegen en mugjes. Maar nu de dazen weer in het land zijn (vandaag dan even niet, maar het hoeft maar even op te warmen en ze zijn er weer), is het gewoon niet goed genoeg.

hofmanthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 01:06

Zzimply moet bevallen.

Nogmaals

Zzimply is uitvoerig uitgetest.
Zzimply is dopingvrij en vlekvrij!!
De samenstelling van Zzimply staat gewoon op iedere grote fles!! Alleen staat de samenstelling niet op de proefverpakking.
Wil je de samenstelling weten dan vraag je die gewoon per mail aan.
Of is je paarde voor een bepaalde stof allergisch dan vermeld je dat toch en je krijgt altijd bericht!!!!!!!!!!
En over de werking daar kan ik simpel over zijn. In alle testen in 2007 en 2008 waren ruim 80% tevreden over ons product.
Waarbij nogmaals 8% het niet op de juiste plekken heeft opgebracht.
Ja en als je dan bij dat kleine aantal hoort van 12% die geen voldoende werking zien, dan heb je gewoon vreselijke pech.

Groetjes van Hofmanthuis.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:05

@amanda: ben bang van wel :P
zo niet, dan hebben we een jongen/man erbij op bokt :oo
even een vraagje, wat is een KPNR voor ras?
ik ben op google aan het zoeken, maar kan het niet vinden :Y)

daarnaast, ookal zijn wij kritisch over dit product, dat zal de verkoop niet direct in de weg zitten.
mensen hebben immers zelf de mogelijkheid om het product uit te proberen.
waar wij over vallen is het feit dat de verkopers van dit product zelf op bokt de meest positieve berichten plaatst zonder enige vorm van feedback.

er zijn hier op bokt veel verkopers van diverse producten, maar de meeste zal je niet zulke berichten zien plaatsen.
deze zullen contact opnemen met degene die problemen heeft met een bepaald product, of ze zeggen dat een product gewoon niet geschikt is voor ieder dier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:09

Wat is een KPNR strider? :?

Fijn dat het spul voor jouw zo werkt, maar als jij een tevreden consument bent, wat zou jouw het boeien als er consumenten zijn die het niets vinden en constateren dat het niet werkt? Ik kan mij wel voorstellen dat je er belang bij hebt, we hebben wel vaker leveranciers die zich voordoen een argeloze bokker te zijn en zo hun berichten willen laten voordoen.

Ik ga het dus niet gebruiken, gebruik sowieso weinig van dat spul en na een rit als ik niet anders kan, dan spuit ik mijn paard helemaal af. Paarden zijn gevoelige dieren en alles wat je op doet, komt ook in het lijf, bij mensen net zo.

Een paar jaar geleden is er spul op de markt gekomen dat het helemaal was en dat spul heeft een aantal paarden zo een bijna fatale allergische reaktie gegeven dat het uit de handel moest genomen worden...

DEET is ook iets, als dierenartsen zeggen dat het zonder problemen kan gespoten worden dagelijks is dat nog het enige dat tegen muggen werkt. Ook gewone vliegen denk ik niet.

Bij ons hebben we heel weinig dazen, nauwelijks muggen, maar heel erg veel zwarte vlieg. Dan werkt een vliegendeken nog het best! :D

Siskeh, je was me net voor :D , 2 zielen de zelfde gedachte...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 08:18

Misschien is dit spul specifiek voor n kpnr strider? :)