Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouk_E schreef:hi, ik heb een vraag (misschien is deze al gesteld) maar hoeveel gram hebben jullie nu op jullie GESCHOREN viervoeter liggen. En wanneer beslis je of er een laagje bij komt en hoeveel grams dat laagje is?
'op mijn geschoren viervoeter ligt nu een 300grams en daar gaat een onderdeken van 100 grams bij wanneer het snachts gaat vriezen' (maar wanneer moet er dan nog een laagje bij??? :'( )
carolina1278 schreef:Ik heb ook een vraag.. misschien is hij al gesteld, maar kan het zo snel niet vinden..
Hoe vallen de halzen van de amigo bravo tov de rambo duo halzen?
Ik wil bij de amigo 2 halzen bestellen, maar heb er eentje met brede boeg en hals..dus even benieuwd hoe ze vallen en of ik de gewone deken maat hals moet bestellen of beter een maatje groter
Niqui schreef:Ik was vandaag in de Decathlon en heb in plaats van een gewone zweetdeken een microvezel droogdeken (Microfiber Cooling sheet) meegenomen die in de aanbieding was. Iemand ervaring met deze dekens?
Anouk_E schreef:hi, ik heb een vraag (misschien is deze al gesteld) maar hoeveel gram hebben jullie nu op jullie GESCHOREN viervoeter liggen. En wanneer beslis je of er een laagje bij komt en hoeveel grams dat laagje is?
'op mijn geschoren viervoeter ligt nu een 300grams en daar gaat een onderdeken van 100 grams bij wanneer het snachts gaat vriezen' (maar wanneer moet er dan nog een laagje bij??? :'( )
Kyrseltje schreef:Hier 350 grams met 150 hals. En de halzen van amigo vallen groot, sinds dit seizoen is de eerdere XL een L geworden, L een M geworden en de M een S. Hoe dat staat tov Rambo weet ik niet.. Mijn paard met dekenmaat 198 heeft nu een M hals.
MarloesNatje schreef:Ik heb een vraagje, verzorgfjord heb ik nu onder een 200grams deken staan met een aardig vachtje. Binnenkort wil ik hem misschien gaan scheren(eventueel dekenmodel) maar ik twijfel hoeveel ik dan op moet leggen. Hij is nu niet heel warm onder de deken dus zou het voldoende zijn als ik hem nog een onderdeken van 100 gram opdoe na scheren? En dan voor als het nog wat kouder word een 200 gram?
dreamheart schreef:Weet iemand toevallig een webshop waar ik een ongevoerde regendeken kan kopen onder de €50?