Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimmy schreef:@pluisje, hoeveel meer tijd kost scheren met een tondeuse t.o.v. groot apparaat?
En werkt dat ook voor wintervachten geschikt voor een winter op de noordpool... (en alles behalve geschikt voor ons zachte winterweer)
Nimmy schreef:Hmm 3 a 4x zolang mee bezig zijn spreekt mij toch minder aan.
Dan zou een goede scheermachine en simpele tondeuse voor benen/hoofd en lastige plekken een betere oplossing zijn
pluisje88 schreef:Nimmy schreef:Hmm 3 a 4x zolang mee bezig zijn spreekt mij toch minder aan.
Dan zou een goede scheermachine en simpele tondeuse voor benen/hoofd en lastige plekken een betere oplossing zijn
Ik doe er echt geen 4x zo lang over hoor. Is het niet logisch dat je hierboven er langer over doet als je een hand in het gips hebt? Denk niet dat dat aan het scheerapparaat ligt..
SandraWierda schreef:Ik heb voor mijn honden een Oster golden A5 speed 1. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit apparaat voor paarden? En dan eigenlijk vooral lijf scheren en eventueel benen. En welke kop gebruik je dan?
amandananana schreef:Ik was op Horse Event en daar hadden ze een scherpe aanbieding op de Heiniger Progress, dus die heb ik gekocht
ChelseaAyLee schreef:Misschien al eerder gevraagd, maar het is nogal een groot topic om door te spitten. Ik wilde graag mijn de tondeusekop van mijn moser max laten slijpen. Helaas slijpt de slijper die naar volle tevredenheid de messen van mijn grote machine slijpt, deze niet. Hij wil enkel messen van machines met stelschroef slijpen.
Ik weet dat ze wel geslepen kunnen worden, maar waar? En het liefst zo dat ze wel weer even mee gaan. Iemand tips in Gelderland omgeving Ede? En zo niet in die omgeving, opsturen is ook geen probleem.