kaatje77 schreef:Pantykous schreef:Het is zo belangrijk dat een paard dat voor het eerst geschoren wordt een fijne ervaring heeft. Ik heb een nieuwe klant, die pony loopt bijna de muren eruit zo bang. Ook door 'minder' fijne ervaringen. Dan ben je veel langer bezig om zoiets weer recht te breien dan wanneer je het gelijk goed doet.
Inderdaad. Zeg het ook zovaak, maar geloof dat niemand dat wil horen
Kaatje ik gun je echt alle inkomsten en lees en zie alleen maar lof over je diensten dus voel je absoluut niet negatief aangevallen...

Maarrrrrrrr..... een eerste goede ervaring hoeft niet perse door een persoon te worden gedaan die al 100.000 paarden heeft geschoren. Er lopen ook mensen rond die ( zonder vergoeding

Enige waar je als paarden eigenaar rekening mee moet houden is dat iets nieuw is voor het paard en dat hij er van kan verschrikken. En je bovendien niet door moet drammen of onbezonnen moet beginnen. Maar dat is iets wat je mijn inziens altijd met een dier moet doen.
Voel me door je bericht aangesproken omdat je niet gereageerd op mijn reactie na een soort gelijke reactie van jou op mijn vraag. Ik persoonlijk vind het een beetje jammer dat deze reactie iedere keer moet volgen