Zammie schreef:Weet iemand een goed middel om dekens waterdicht te maken? Liefts een spray die je dus kunt opsprayen.
Bucas spray
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Hallo ik kom even binnenvallen. Ik vroeg me af wat het verschil precies is qua gebruik van een regendeken die fleecegevoerd is of met nylon voering en wat zouden jullie aanschaffen als (voorlopig) enige waterdichte deken?
Arisca2005 schreef:Ik ben bang dat het vast al ergens gevraagd is.....maar ben het zelf niet tegen gekomen.
Ben toe aan een nieuwe regen deken omdat mijn Amigo is gesneuveld door de caperiolen van mijn paard in de wei![]()
Nu kwam ik de bucas select turnout tegen. Deze heeft een eigen liner systeem zag ik.....en ik heb al van horseware een aantal liners. Moet ik als ik deze deken kies ook overstappen op het liner systeem van bucas?
Arisca2005 schreef:Ik ben bang dat het vast al ergens gevraagd is.....maar ben het zelf niet tegen gekomen.
Ben toe aan een nieuwe regen deken omdat mijn Amigo is gesneuveld door de caperiolen van mijn paard in de wei![]()
Nu kwam ik de bucas select turnout tegen. Deze heeft een eigen liner systeem zag ik.....en ik heb al van horseware een aantal liners. Moet ik als ik deze deken kies ook overstappen op het liner systeem van bucas?
Marjo89 schreef:Arisca2005 schreef:Ik ben bang dat het vast al ergens gevraagd is.....maar ben het zelf niet tegen gekomen.
Ik combineer alles..
Bucas met liners,
Amigo met liners(dat hoort dan wel zo)
weather beeta met liners,
Kortomgewoon doen.
jippie5 schreef:Josien_ schreef:Hallo ik kom even binnenvallen. Ik vroeg me af wat het verschil precies is qua gebruik van een regendeken die fleecegevoerd is of met nylon voering en wat zouden jullie aanschaffen als (voorlopig) enige waterdichte deken?
Ook ik ben hier erg benieuwd naar.
Is het handig om als enige waterdichte deken te gaan voor een met fleece-gevoerde deken. De leukste dekens zijn dit namelijk.
Kan dat dan ook gewoon in combinatie met een onderdeken? Of ligt dat niet lekker?
Batlow schreef:Maar een liner blijft anders ook goed liggen onder een amigo Hero? Heb het opgezocht en die heb ik nu. Moet ik dan wel of geen buiksingel gebruiken? Hij kan natuurlijk niet vast aan de Hero..