Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imaudy schreef:Ik zoek een scheermachine/tondeuse die wat krachtiger is dan de Moser Max. Met accu en handzaam.
Nu dacht ik aan een heiniger Saphir of de Aesculap Bonum. Iemand een idee welke het beste is?
kaatje77 schreef:Hier ook allemaal messen van wahl en moser omdat deze exact 3mm zijn
Ik heb nog een breed mes van wahl 3mm in de aanbieding. Werk zelf alleen met de kleine messen
Hartje schreef:Heb je een Welkoop in de buurt? Die kunnen dat volgens mij regelen. Maar soms kan je het zelf ook verzenden naar een slijpservice.
annaxmaex schreef:Hartje schreef:Heb je een Welkoop in de buurt? Die kunnen dat volgens mij regelen. Maar soms kan je het zelf ook verzenden naar een slijpservice.
Ja is wel een welkoop in de buurt, maar die is er mee gestopt helaas. Heb wel een Hollandse slijp service in de buurt maar geen idee of die ook scheermessen van sectolin slijpt
annaxmaex schreef:Zijn die goed? Vind het niet erg om de messen op te sturen. Maar zou zonde zijn als ik ze terug krijg en ze na 2 keer scheren bot zijn