De mijne heeft alweer zat haar dus een deken nu heeft niet zoveel zin meer. Vorig jaar heb ik ze ook tot eind september zonder deken laten staan en toen geschoren gelijk een dek op dit jaar denk ik maar weer!
die van mij staat nu met een fleece deken en een regendeken met hals op Hij staat in een schuil stal!
tine10
Geplaatst: 28-08-11 21:24
Ik denk dat ik dit jaar ook maar tot half oktober wacht en dan ga scheren en dekens erop. Nu deken op vind ik gewoon echt nog te vroeg, het is eind augustus.
Ik heb mijn shet om medice redenen moeten scheren. Hij heeft daar overheen zijn exzeem deken wie o wie kan me vertellen welke deken ik nou om moet doen.. Een regen dekentje of toch een 150grams dekentje
Hij heeft gisteren en afgelopen nacht toch echt zijn zomerdekentje opgehad hoor! Hij was echt koud gewoon en leek er erg gelukkig mee. Zweetdeken is ook weer uit de kast voor na het rijden/afspuiten.
Ik zit een beetje te twijfelen, het is wel slecht weer maar vind het nog niet echt heel erg koud voor ze. En aankomende week word het weer als het goed is beter dus dan zou de deken weer af moeten. Vacht maken ze toch wel aan aangezien de dagen korter worden. Ze kunnen 24/7 naar buiten en als het erg slecht is gaan ze zelf binnen staan waar het echt nog lekker warm is.
Hier nog geen dekens, overdag is het buiten nog wel warm genoeg en snachts komt ie toch binnen. Ik hoop dat we nog een mooie septembermaand krijgen, wil nog niet beginnen met dekens!