Als de deken maar goed ligt.
Al doe ik wel een dansje als dominick besluit voor roze te gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:Iemand ervaring met de Bucas reputex mesh?
Ik kan er weinig over vinden, vind alleen over de normale reputex. Tenminste neem aan dat dit een nieuwere versie is?.
Paardlief heeft zelf al nnormaal rambo dekens. Winter ook.
Dus zou dit dan enkel voor en na het rijden moeten gebruiken...
upendo schreef:Ik zie mijn knalblauwe Bucaspaard ook altijd meteen als ze als achterste in de wei staat.. Altijd..!
_Lina schreef:Heeft er iemand ervaring met de smile dekens van ooteman zelf? Zou zo een regendeken willen bestellen.
Stamper schreef:_Lina schreef:Heeft er iemand ervaring met de smile dekens van ooteman zelf? Zou zo een regendeken willen bestellen.
Even vlug gekeken, maar geen ervaring mee, aangezien ik altijd de Rambo Duo deken heb.
Aan de sluiting te zien, lijkt dit de amigo dekens, maar wellicht een goedkopere variant van?
Vanochtend, op fb een bericht van Dochorse, over de Recuptex mesh deken van Bucas, maar nu vraag ik me weer af, wat is het verschil? Alleen dat deze ook in de zomer mag en kan gebruikt worden?
Welke maat raden jullie aan? Normaal heeft ze van de Rambo dekens, 6.3.
Voor een haflinger,
[ [url=m/ZLwPHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZ0d6I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stamper schreef:_Lina schreef:
Even vlug gekeken, maar geen ervaring mee, aangezien ik altijd de Rambo Duo deken heb.
Aan de sluiting te zien, lijkt dit de amigo dekens, maar wellicht een goedkopere variant van?
Vanochtend, op fb een bericht van Dochorse, over de Recuptex mesh deken van Bucas, maar nu vraag ik me weer af, wat is het verschil? Alleen dat deze ook in de zomer mag en kan gebruikt worden?
Voor een haflinger,
Ik zou voor de 6.0 gaan. Mijn ruin draagt ook een rambo duo 6.3 en heb de bucas recuptex in 6.0.
Stamper schreef:Stamper schreef:Even vlug gekeken, maar geen ervaring mee, aangezien ik altijd de Rambo Duo deken heb.
Voor een haflinger,
Ik zou voor de 6.0 gaan. Mijn ruin draagt ook een rambo duo 6.3 en heb de bucas recuptex in 6.0.
_Lina schreef:Heeft er iemand ervaring met de smile dekens van ooteman zelf? Zou zo een regendeken willen bestellen.
Mies schreef:Vraagje! Mijn paard heeft een nieuwe deken nodig, de huidige (tussen de 100 en 200 grams denk ik) is kapot gegaan. Ik twijfel tussen een MASTER deken van 150grams of een EJ deken van 200grams of van Imperial Riding. Of zou ik eerder voor een zwaardere moeten gaan? Of 2? Ze staat niet heel dik in haar vacht maar ongeschoren. Het is mijn eerste paard dus ik zit nogal te twijfelen met dekens.
Sjira schreef:ahhhhhh jammer de bammer, gister m'n nieuwe Rhino Plus turnout binnengekregen maar hij mag weer terug. Heb al jaren Rhino Wugs maar omdat mijn paard werkelijk elke dag weer onder de blub zit wilde ik toch eens een hele hals proberen. Scheelt weer een stuk poetsen! De deken zelf ligt als een huis, die V-sluiting is perfect voor mijn paard. Alleen de hals..... die is zo groot dat er wel twee paarden in passen! Tja, dan schuift dat met rollen natuurlijk gewoon aan de kant en het ik haar hals alsnog onder de blub zitten. Echt heel jammer want de deken lag perfect. Helaas heeft de Original geen V-sluiting dus apart in verschillende maten kopen kan ook niet. Wat is jullie ervaring hiermee?
Sjira schreef:Sjira schreef:ahhhhhh jammer de bammer, gister m'n nieuwe Rhino Plus turnout binnengekregen maar hij mag weer terug. Heb al jaren Rhino Wugs maar omdat mijn paard werkelijk elke dag weer onder de blub zit wilde ik toch eens een hele hals proberen. Scheelt weer een stuk poetsen! De deken zelf ligt als een huis, die V-sluiting is perfect voor mijn paard. Alleen de hals..... die is zo groot dat er wel twee paarden in passen! Tja, dan schuift dat met rollen natuurlijk gewoon aan de kant en het ik haar hals alsnog onder de blub zitten. Echt heel jammer want de deken lag perfect. Helaas heeft de Original geen V-sluiting dus apart in verschillende maten kopen kan ook niet. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik mag de hals los ruilen voor een maat kleiner. Ben alleen bang dat deze dan nog te ruim is waar die te ruim is maar te krap wordt op de plek waar die nu wel goed zit (bovenop). Denk dat ik toch maar bij de wugs blijf. Iemand ervaring met een kleinere hals bij een deken kopen?