Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keizerinnnn schreef:Maaik schreef:Dankzij dit topic heb ik ineens vrij impulsief, met dank aan Keizerinnnn (), een Heiniger Accutondeuse Saphir Horse met een extra 10W/2,3mm besteld. Ik wilde alleen inspiratie op doen voor als ik op den duur toch mijn Sectolin SE-600 wilde vervangen na 14 jaar trouwe dienst. Well that escalated quickly
Oeps hahaha maar ga je zeker plezier van hebben!!! Had je de kortingen op agradi
Equisync schreef:[ [url=m/9tT5bv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand ervaring met deze machine?
Mijn paard gaat komende maand verhuizen naar ons eigen plekje, maar helaas hebben we daar geen stroom. Dus kan ik hem niet meer scheren want zonder stroom kom ik niet ver
Ik zag deze machine bij een Duitse winkel in de buurt en dit leek me een "goedkope" oplossing. Hij voelt niet zwaar aan in de hand, maakt op zich wel wat geluid naar mijn idee.
pluisje88 schreef:Voor dat geld zou ik persoonlijk een paar maandjes doorsparen en voor een heiniger saphir gaan
Equisync schreef:pluisje88 schreef:Voor dat geld zou ik persoonlijk een paar maandjes doorsparen en voor een heiniger saphir gaan
Hmm ja ook weer begrijpelijk. Maar is die een beetje geschikt om ook een heel paard mee te doen?
Want het is eigenlijk een tondeuse toch?
Snap dat er bredere koppen voor zijn, maar als ik ook nog tig koppen + reserve accus moet kopen wordt het wel een duur grapje natuurlijk.. ik scheer ook regelmatig paarden voor anderen namelijk dus dan kan ik niet na een half paard met lege accu of botte messen staan natuurlijk (al snap ik ook dat dit laatste een kwestie is van goed slijpen).
pluisje88 schreef:Moser Max?
PSvanLot schreef:pluisje88 schreef:Moser Max?
Ik lees 16 pagina's vol bijna allemaal enthousiaste verhalen. Ik lees enkel regelmatig over eentje op accu, maar die kan ik nog niet vinden op internet.
Is onderstaande het apparaat wat besproken wordt hier, en ik begrijp dat je er een 3mm kopje bij moet bestellen?
https://www.zooplus.nl/shop/honden/verz ... gLf5_D_BwE
pluisje88 schreef:PSvanLot schreef:
Ik lees 16 pagina's vol bijna allemaal enthousiaste verhalen. Ik lees enkel regelmatig over eentje op accu, maar die kan ik nog niet vinden op internet.
Is onderstaande het apparaat wat besproken wordt hier, en ik begrijp dat je er een 3mm kopje bij moet bestellen?
https://www.zooplus.nl/shop/honden/verz ... gLf5_D_BwE
Deze inderdaad. En die 16 pagina’s zijn echt terecht hoor! De moser Max is met snoer. De heiniger opal/saphir is vergelijkbaar maar met accu en daarmee een heel stuk duurder. Had eerst een moser die super goed beviel. Door verhuizing ben ik overgestapt naar accu maar geen momemt verschil gemerkt buiten het accu/snoer verhaal.
Idd 3 mm kopje. 1 mm is leuk voor een baard scheren ofzo maar is veel te kort voor de rest. Moet zeggen dat ik hem eigenlijk nooit gebruik de 1…