Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Bucas Select Quilt Liner 150g:
10 graden extra isolatie
Bucas Select Quilt Liner 300g:
15 graden extra isolatie
Bucas Select Stay-Dry Liner 150g:
15 graden extra isolatie
Bucas Select Stay-Dry Liner 300g:
20 graden extra isolatie
Yvank_ schreef:Je zal toch met merdere dekens moeten gaan werken.. Die gradenmeter is heel leuk maar dat verschilt echt per paard mijn paard heeft daar niet genoeg aan. Als je echt een goed dekenbeleid wil zal je toch een light , medium en extra moeten of gaan werken met de onderdekens van 150 en 300 grams. En dan is het nog de vraag of het genoeg is. Mijn paard heeft jaar 1 onder een extra gestaan en was hem nog echt te koud daar moest een onderdeken onder.
Andere optie is een horseware deken, kan zowel amigo rhino of rambo zijn en daar gaan werken met de liners de onderdekens.
MoniekV schreef:Ik zou voor 150 gram gaan.
xNicolx schreef:Sorry ik breng je in verwarring.
Zie nu dat je de onderdekens ook in stay dry voering hebt.
Dan werkt het wel gewoon lijkt mij.
Kan alleen onderdeken 300 grams niet in stay dry voering vinden.
xNicolx schreef:Weet iemand of je de dekens van Bucas van 300 grams ook een onderdeken onder kan leggen?
Zit nu te deken om een 0 grams regendeken, 150 grams onderdeken, 300 grams deken te kopen.
Dan kan ik de volgende combi's maken
0 grams regendeken
0 grams + 150 grams onderdeken
300 grams winterdeken in de winter
300 grams winterdeken + 150 grams onderdeken als het gaat vriezen
JenniferU schreef:xNicolx schreef:Weet iemand of je de dekens van Bucas van 300 grams ook een onderdeken onder kan leggen?
Zit nu te deken om een 0 grams regendeken, 150 grams onderdeken, 300 grams deken te kopen.
Dan kan ik de volgende combi's maken
0 grams regendeken
0 grams + 150 grams onderdeken
300 grams winterdeken in de winter
300 grams winterdeken + 150 grams onderdeken als het gaat vriezen
Waarom zou dat niet kunnen? Als je paard het koud heeft zul je toch "moeten"
JenniferU schreef:Dat is dan de bucas freedom denk ik? Daar kun je de liners niet aan vast maken omdat ze geen klitteband opnde hals hebben.
Qwa 0 grams kun je ook naar de select outer kijken daar kunnen zowel de 150 en de 300 grams liners onder
MoniekV schreef:Batlow schreef:Zijn de amigo 600D dekens ook heel stevig? 1200 is geloof ik heel stevig toch? Wij hebben een paard in kudde die soms graag de tandjes in dekens zet..
600D is niet heel sterk en zal het ook niet overleven denk ik.