Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lelberse schreef:Dus ik zou het tegenover me pony echt niet kunnen maken om deze winter alleen met een 0 grams en een 300 grams te doen?
Ik heb trouwens nog wel een staldeken. (is dit hetzelfde te gebruiken als een onderdeken?) maar heb geen flauw idee hoeveel grams deze is. Hoe kun je dat zien als er geen kaartje in zit?
Celine_Famke schreef:Nog trouwens even een vraagje.. Hoe doen jullie het met het hoofd? Aangezien mijne nog nooit geschoren is weet ik niet hoe ze erop reageert. Op haar lichaam is ze hartstikke braaf, maar dichtbij haar oren....
Niene87 schreef:Ik heb alleen de moser max besteld met een 3mm kop verder niks
M'n pony nog nooit geschoren afgelopen woensdag eerste keer en ze liet haar hoofd ook helemaal toe echt super braaf!
Dott waarom scheer je niet helemaal?
A_nouk schreef:Mijn paard word/gaan we morgen ook voor het eerst scheren.
Gisteren heb ik hem nog eventjes gewassen om al het huidvet er vanaf te krijgen.
Liep hier ook te puffen alsof hij de marathon had gelopen na een paar minuten en niet droog te krijgen na het rijden. Weer is ook zo apart.
Hebben jullie nog tips, voor mijzelf en het paard het eerste keer dat we hem gaan scheren. Heb een ervaren persoon erbij die me op weg helpt. Heb voor de zekerheid een zakje confedence IQ die ik wil testen, baat het niet dan schaad het niet en paardlief krijgt wat watje in zijn orenAls voorbereiding heb ik hem al een paar dagen aan het geluid van het apparaat laten wennen
En ja mijn paard is een stresskip
Deken verzameling heb ik de laatste tijd al geüpgraded, moet alleen nog een liner van 100grams halen en dan moeten we de winter wel door komen!