Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:hier geeft weeronline voor morgen en overmorgen toch ook nog weer 17 graden...
als je rond deze tijd regendekens wilt gaan gebruiken is het misschien een praktisch idee om er eens een dunnere 2e hands bij te kopen...
is nooit weg met dit soort weer...
Zorro_ schreef:Ik heb zelf al een aantal dagen een 0 grams opliggen dag en nacht.. hieronder zit haar vliegendeken (ivm zomereczeem).
En nu ben ik aan het bekijken wat voor grams winterdeken ik zal gaan kopen (heb de pony net 2 maand).
Kunnen jullie iets aanraden? Iemand goeie argumenten voor een bepaald aantal grams? Heb als eerst maar een 0 grams gekocht, aangezien we hier in het mooie Nederland wonen
Mendy1984 schreef:hellup! ik weet even niet wat te doen....
mijn pony schiet al dikker in zn haren (staat binnen) en zn haren lijken ook langer
hij is ook redelijk snel nat als ik m aan het rijden ben
wat kan ik het beste doen betreft deken??
ik wil hem eigenlijk ook niet scheren aangezien hij niet op wedstrijdniveau getraind wordt (recreatief hobbelen in de bak)
ik heb hem afgelopen winter groen gekocht met een dikke teddyvacht en dit wil ik dus echt niet meer
dan ben ik langer aan het droogstappen als dat ie gereden wordt...
oowja en ik heb NIET de mogelijkheid om meerdere keren per dag te gaan kijken/voelen
ik ben altijd in de ochtend op stal
Mendy1984 schreef:hellup! ik weet even niet wat te doen....
mijn pony schiet al dikker in zn haren (staat binnen) en zn haren lijken ook langer
hij is ook redelijk snel nat als ik m aan het rijden ben
wat kan ik het beste doen betreft deken??
ik wil hem eigenlijk ook niet scheren aangezien hij niet op wedstrijdniveau getraind wordt (recreatief hobbelen in de bak)
ik heb hem afgelopen winter groen gekocht met een dikke teddyvacht en dit wil ik dus echt niet meer
dan ben ik langer aan het droogstappen als dat ie gereden wordt...
oowja en ik heb NIET de mogelijkheid om meerdere keren per dag te gaan kijken/voelen
ik ben altijd in de ochtend op stal