Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wieke schreef:Bestaan er ook scheerapparaten voor rond de 100 (Max 150) waar je een paard mee kunt scheren?
Hoofd en benen doe ik niet. Het is puur voor mijn eigen paard zo’n 2x per jaar.
Ik heb de Heiniger Progress mogen lenen om te testen of scheren wat voor ons is. Maar ik zie dat de aanschafprijs voor mijn hobbyMatige af en toe scheren wel heel hoog is.
Wieke schreef:Bestaan er ook scheerapparaten voor rond de 100 (Max 150) waar je een paard mee kunt scheren?
Ik heb de Heiniger Progress mogen lenen om te testen of scheren wat voor ons is. Maar ik zie dat de aanschafprijs voor mijn hobbyMatige af en toe scheren wel heel hoog is.
Keizerinnnn schreef:Wieke schreef:Bestaan er ook scheerapparaten voor rond de 100 (Max 150) waar je een paard mee kunt scheren?
Ik had een apparaat van de agradi, toevallig net verkocht maar die deed het voor mijn eigen paard scheren prima!
kaatje77 schreef:Gemiddels hier 1.5 uur, een makkelijke in 5 kwartier en een moeilijke soms wel 2 uur. Scheer met geduld en ben pietje precies
Pantykous schreef:kaatje77 schreef:Gemiddels hier 1.5 uur, een makkelijke in 5 kwartier en een moeilijke soms wel 2 uur. Scheer met geduld en ben pietje precies
Ik precies hetzelfde
Ik kijk meestal even hoe ze reageren. Indien braaf doe ik eerst de benen en t hoofd eruit. Als ze dan daarna wat ongeduldig worden heb je de lastige stukken vast gehad