Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NathalieW schreef:Ik ben trouwens benieuwd wat er onder mijne voor kleur vacht uitkomt... Grijs of Bruinig... Hij is in de zomer tussen zwart en bruin in en in de winter een stuk meer geneigd naar zwart maar je iet wel dat hij nog bruin heeft, ik denk dat het bruin zal zijn maar als je z haren uit elkaar doet met je vingers zie je toch wel grijs...
benieuwd

NathalieW schreef:STAAT JE TINKER 24/7 BINNEN???
eerst beginnen met de minst warme, dan kan je die daarna misschien combineren met de volgende deken in je rijtje?
Als het echt heel koud is je warmste??
wat kan ik nu beter op doen na het scheren, zomer+fleece deken of een winterdeken van 300 gr ??? 

Casca schreef:hoi, ik ook nog een vraagjewat kan ik nu beter op doen na het scheren, zomer+fleece deken of een winterdeken van 300 gr ???
Citaat:Parouscha wordt altijd muisgrijs

elady schreef:Citaat:Parouscha wordt altijd muisgrijs
Scheer jij met de haarrichting mee of er tegenin? het schijnt (voornamelijk met friezen) dat als je tegen de haarrichting inscheert je veel minder snel een grijs paard krijgt. Scheer je met de richting mee dan krijg je dat "probleem" sneller.
Iemand nog interesse in me als scheerster?
XlucienneX schreef:hej hej
ik zou mijn 4 jarige ruin scheren.
maar nu zei mijn instructrice Tineke Hoekstra
dat ik het beter niet kon doen ze raadde het me ten strengste af zeg maar.
ik heb mijn paard nu sinds juli onder het zadel en het kan soms super gaan maar soms ook super flut dan verekt hij alles.
nu is men instructrice bang voor een terug val. na het scheren.
ik heb hier nog nooit van gehoord.
jullie?
en wat adviseren jullie? tegen haar in of na haar luisteren?