Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Ik denk dat ik de gok maar ga wagen, inmiddels heb ik foto's gevonden van de borstsluiting en die kan ik denk ik wel aanpassen zodat paard + hals er in gaan passen. Of mezelf kennende er een heel nieuwe op knutselen.
Koper schreef:Dank je wel liedjuh2Dat ziet er toch al heel anders uit dan op de verkoopfoto's.
Ik denk dat ik de gok maar ga wagen, inmiddels heb ik foto's gevonden van de borstsluiting en die kan ik denk ik wel aanpassen zodat paard + hals er in gaan passen. Of mezelf kennende er een heel nieuwe op knutselen.
Op wat voor manier was jouw paard er uit gegroeid? Groeide hij nog in de breedte of lengte? Pasten zijn schouders goed in deze deken?
Yvank_ schreef:Zorro_ schreef:Oei, ik was zó gefocust op de Rhino omdat ik met liners wil werken, ontdek ik dat daar geen hals bevestiging aan zit
Oke, verder zoeken dan.. Denk dat ik dan toch naar de Amigo Bravo ga..
Alle rhino's hebben halsbevestiging....
FenixJL schreef:De regen is gisteren gewoon door de regendeken heen gegaan..
Dus ga maar een nieuwe halen vandaag.
Ben bang dat de bucas smartex rain niet gaat passen
Had even de winkel gebeld en die zei de Rambo optimo?
Hoe bevalt deze deken bij jullie?
Yvank_ schreef:Wat zitten je bilkoorden eng! Die moet je eigenlijk wel kruisen of doorelkaar heen halen. Zo kan die er in vast komen zitten met rollen oid
xMalibu schreef:Weet iemand hoe de dekens van qhp vallen qua maat? Ik heb een mooie uitrijdeken gezien, maar die is er in maat s, m, l of xl. Ik weet dat ie maat 195 heeft maar niet welke maat ik dan moet hebben, l of xl. Iemand hier ervaring mee?