Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Heeft iemand ervaring met de Rambo Optimo dekens? Merk je echt veel verschil door de loopsplit of is de Rambo Duo net zo fijn?
_WenDy schreef:De deken kan echt gewassen worden op 60 graden van welk merk dan ook.
Icrack schreef:Leg in de winkel maar eens uit dat de deken op 60 gewassen is terwijl Horseware duidelijk anders adviseerd.
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk om je deken te wassen zoals het jou goed dunkt, ik neem in ieder geval het risico niet
Icrack schreef:Die mening kan ik niet met je delen Carolina. Ik heb met mijn Rambo Optimo een hele goede garantie afhandeling gekregen. Sterker nog, ik kreeg als extra een halsdeel en verschillende onderdelen bij mijn nieuwe deken geleverd nadat mijn klacht gegrond verklaard was met betrekking tot mijn oude deken. Dus alle lof voor euhhh...Horseware!
Amiigo schreef:Ik durf dat nooit m'n dekens laten wassen.. Ik maak ze altijd met de hand schoon en daarna spuit ik ze in met van die spray van bucaslinders stop ik wel altijd in de wasmachine op 40 graden
carolina1278 schreef:Icrack schreef:Die mening kan ik niet met je delen Carolina. Ik heb met mijn Rambo Optimo een hele goede garantie afhandeling gekregen. Sterker nog, ik kreeg als extra een halsdeel en verschillende onderdelen bij mijn nieuwe deken geleverd nadat mijn klacht gegrond verklaard was met betrekking tot mijn oude deken. Dus alle lof voor euhhh...Horseware!
Ja horseware zelf wel.. maar bijvoorbeeld de winkel waar je hem koopt noem bijvoorbeeld Divoza, EJ etc.. doen eerst zeer moeilijk voordat de deken terug gaat naar Horseware
Icrack schreef:Ik moet je bekennen Carolina dat ik eigenlijk maar heel weinig problemen heb gehad met garantie en of service bij ruitersportzaken. Ik schijn er werkelijk bijna een standbeeld mee te verdienen hoe vaak ik met mijn nieuw aangeschafte spullen terug moet omdat er iets niet klopt. Ariat schoenen gingen de naden na twee dagen van los, Passier beugelriemen welke niet goed in elkaar gezet waren waardoor de riem bijna uit elkaar viel na een paar keer gebruikt te zijn. Bestelde muslie waar meelworm inzat, Pro Maxen die spontaan doormidden braken etc. etc.
Bij elke zaak heb ik kunnen rekenen op een goede en vlotte afhandeling en ja, in sommige gevallen zelfs buiten de garantieperiode om. En dan heb ik het voornamelijk over een Divoza en EJ.
Maar wel erg jammer dat je die ervaring niet hebt ....da's sneu genoeg.
Starbreeze schreef:Daarom heb ik ook gekozen voor de ongevoerde Rhino + liners, alles past in de wasmachine. De Rhino spuit ik wel eerst buiten af, was hem dan zonder centrifugeren en hang hem nat op. Deze deken heeft de waterdichte laag erin zitten dus inspuiten is niet nodig. Hij gaat zometeen seizoen 3 in
maajjkee schreef:Hoe wassen jullie je horseware dekens zelf? Ik heb een 100 grams amigo bravo die gewassen moet worden maar durf hem eigenlijk niet weg te brengen.