Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesra schreef:[ Afbeelding ]
Als ik mijn paard in patroon 6 zou scheren, wat zou ik dan kwa dekens nodig hebben? (paard staat overdag op wei en snachts binnen op stal)
Ik heb momenteel een regendeken met fleece, een onderdeken van 200 gram en een winterdeken van 200 gram. (allemaal zonder hals)
Als ik het dan bijvoorbeeld zo doe:
<15 graden: Regendeken met fleece
<10 graden : 200 grams winterdeken
< 5 graden : 200 grams winterdeken
< 0 graden : 200 grams winterdeken met onderdeken 200 gram
< -5 graden: 200 grams winterdeken met onderdeken 200 gram
Zou dit zo goed zijn?
Nathalie84 schreef:Evelien, kun je de lengte instellen op een groot apparaat of doel je op een kleine? Zo ver mij bekend kun je bij een grote alleen de lengte aanpassen met behulp van het ondermes.
jessie84 schreef:Ik wil mijn haflinger gedeeltelijk gaan scheren alleen de onderhals en halve halss en dan zo tussen zijn voor benen door een stukje buik.Maar waar kan ik dat mee aftekenen.Hebben jullie nog een tip om beide kanten het zelfde tekrijgen?
jessie84 schreef:Ik wil mijn haflinger gedeeltelijk gaan scheren alleen de onderhals en halve halss en dan zo tussen zijn voor benen door een stukje buik.Maar waar kan ik dat mee aftekenen.Hebben jullie nog een tip om beide kanten het zelfde tekrijgen?
galopje2000 schreef:Hoi allemaal,
ik wil graag mijn paard deze zaterdag gaan scheren, alleen we gaan hem een pasta geven omdat hij anders door het plafond gaat. Kan ik diezelfde dag nog een dressuurles volgen of moet hij dan nog bijkomen? Dus stel dan om 9.30 scheren en om 14.30 les. Zou dit kunnen?