Dankjewel ! De silverdapple is een shet , waarschijnelijk met ergens een amerikaan erin aangezien ze veel te luxe is kwa hoofd en gangen en de vosse is een NMPRS
Ik heb vandaag mijn mini geschoren en ook foto's voor dit topic gemaakt. Zal ze straks even uploaden.
Paint_Lover
Geplaatst: 28-10-13 22:09
Hier zijn de eerste paarden ook alweer geschoren.....
1 van mezelf en 2 van mn stalgenootjes
Pony van stalgenootje voor na
Paard van stalgenootje voor na (moest alleen zijn benen nog opscheren)
Mijn maatje voor na
Morgen mn messen even laten slijpen en dan kunnen we weer verder met paarden scheren...
velvetblack
Geplaatst: 29-10-13 13:16
Bij die laatste foto heeft dat ' dekje' van haar weinig functie, te klein denk ik verder netjes!
Paint_Lover
Geplaatst: 29-10-13 14:33
Gebruik altijd n gelpad om het dekje te maken en denk dat t beeld wat vertekend, zal als ik weer beter ben even n nieuwe foto maken (heb er nog wel een maar die is best onduidelijk kwa scheerwerk ). Maar thanks voor de opmerking en het compliment
kelly534
Lijkt me ook wel heel leuk scheren maar ja een paard die geen winterhaar heeft of dikkere vacht heeft niet veel zin om te scheren denk ik haha en daarom mag het ook niet van me moeder omdat ze niet veel haar heeft..
ik ben er nog steeds niet uit wat ik op mijn arabische merrie ga doen qua hartje, sterretje, playboy iemand suggesties? wordt haar eerste keer scheren en mijne ook
Hier de 'tijdens-fotos' van Texas: Als het volledig af is zal ik een eindfoto plaatsen benen moeten nog worden gedaan. We hebben volor de eerste keer zelf geschoren.
Anoniem
Geplaatst: 02-11-13 20:29
Dinky is vorig jaar ook geschoren
en na een maandje was ze zo:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-11-13 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt