Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
diesel_ schreef:ik denk erover om te gaan lopen, maar het is toch wel zeker 6 km lopen dan..
met de fiets of scooter word niks want er is hier nergens een begaanbare weg daarvoor.
Auto heb ik niet en de bus die rijd volgens mij nu ook niet..
xXLiekeXx schreef:diesel_ schreef:ik denk erover om te gaan lopen, maar het is toch wel zeker 6 km lopen dan..
met de fiets of scooter word niks want er is hier nergens een begaanbare weg daarvoor.
Auto heb ik niet en de bus die rijd volgens mij nu ook niet..
Ik zou dan toch de fiets meenemen. Wie weet kun je een stukje toch fietsen?
Ik ga zo ook op de fiets richting stal. Als 't niet lukt ga ik wel lopen
jamiroquai schreef:Unicorn Kiss, wat vind je dan precies schandalig? Dat je niet elke dag naar je paard gaat?

DendroFleur schreef:Ik heb ze aan huis dus ik kom er wel, moet ze tenslotte zelf verzorgen. Maar het is te glad om ze in de paddock, wei of bak te zetten. Het heeft eerst gevroren, daarna flinke regen en weer vorst. Heb dus meerdere ijsbanen. En sommige paarden zijn voorzichtig als het glad is maar ze staan met zijn allen bij elkaar en dan heb je kans dat er eentje een been van een ander wil ontwijken en opzij springt. De hengst wordt met binnenzetten altijd rennerig en die heb ik na 5 min buiten weer binnen gehaald, hij liep in stap al te glibberen. Helaas moet ik van donker tot donker werken en is het dus onmogelijk om alles ijsvrij te krijgen. Ook aan de hand stappen geeft meer onrust dan rust. Dan maar een dag met extra hooi op stal. Morgen gelukkig vrij, kan ik op mijn gemak zien of ik ze per twee in de paddock kan zetten. Ben wel als de dood dat er eentje door het draad gaat en op het erf vliegt.