Ik rij pas 's avonds als het boven de 25 graden uitkomt. Mijn paard is zwart en heeft altijd enorm veel last van de hitte. Dan rij ik gewoon na 21.30/22.00
Saffir
Geplaatst: 20-08-10 15:42
Als het zo warm is rijd ik meestal niet. Maar als het eens nodig is dat ze bereden worden, dan rijd ik ' avonds, als de felle middagzon weg is. En ook nooit erg lang. Ik rij enkel buitenriten, dus in de bak weet ik niet wat ik zou doen.
XxKayleigh
Geplaatst: 27-08-10 10:15
Ik rijdt ´s morgens heel vroeg of ´s avonds laat als het heel warm is. Maar eigenlijk is het niet slecht om ook eens overdag te rijden als het warm is, want als ik concours heb moet ik ook gewoon op mijn tijd starten ookal is het dan heel warm.
Gamblex17
Geplaatst: 27-08-10 20:41
Als het warm is rijden wij meestal savonds rond 7 / 8 uur dan is het lekker afgekoelt. Of sochtends vroeg. maar hou zo van uitslapen En anders even stukje buiten lopen , afspoelen of lekker ermee naar het strandje
PeachesLoves
Geplaatst: 29-08-10 23:39
Het is nu niet warm weer, maar als het warm is, dan ga ik al heel vroeg rijden, meestal zo rond half 6. Samen met mijn vriendje. beetje vroeg, maar dan is het wel koeler dan als midden op de dag Als ik dan heb gereden (meestal half uur tot 3 kwartier) doe ik het zadel af enzo, en dan geven we Prada (mijn paard) en Lamborghini (het paard van mijn vriendje) een lekkere koele douche. Dan laten we ze even op de wei staan om te drogen (wel het deel met schaduw) en dan gaan ze het hok weer in, waar airco in zit.
Het is nu niet meer warm, maar als het warm weer is dan rijd ik wel gewoon door. Smorgens vroeg of 's avonds kan natuurlijk ook. En na het rijden lekker afsponzen of afspoelen