Nouvel schreef:ik heb ook een rhino 0 grams en die is wel degelijk warmer/dikker dan mijn amigo 0 grams, er zit inderdaad een soort tussenlaagje tussen, had ik ook al ontdekt, waardoor 'ie meer warmte geeft...
Ja zie je, dacht ik dus ook al
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:Randje voorzichtig lospeuteren, fleece afknippen op de gewenste lengte en dan het randje er weer omheen vouwen en vastnaaien.
Jotoma schreef:Rambo original begon bij mij sinds vorig jaar door te lekken, terwijl hij nog nooit gewassen is. Dit is alleen als het bijv de hele dag regent.
Dat was het 3e jaar dat ik hem in gebruik heb. Viel mij enorm tegen, zelfs mijn 1200d amigo's houden t gewoon droog.
Marjo89 schreef:Jotoma schreef:Rambo original begon bij mij sinds vorig jaar door te lekken, terwijl hij nog nooit gewassen is. Dit is alleen als het bijv de hele dag regent.
Dat was het 3e jaar dat ik hem in gebruik heb. Viel mij enorm tegen, zelfs mijn 1200d amigo's houden t gewoon droog.
Echt ??? ik heb nu een amigo bravo, en deze is na 1 jaar gebruik lek, was nooit gewassen.
NU wel 1 x door de paardendrogist.
Lucy_121 schreef:Heeft iemand ervaring met deze deken:
http://www.paardendrogist.nl/product/fr ... tle-review
In de beschrijving staat dit:
Teflon is een laag die op de buitenstof van de deken wordt aangebracht om deze waterdicht te maken (5000 mm/m2). Door gebruik, schuren, rollen en wassen slijt de Teflon laag wel. Een behandeling met een impregnerende spray verhoogt de waterdichtheid van de deken weer. Let op: er kan water via de randen en de stiksels binnendringen!
Hoe ervaren jullie de waterdichtheid van deze deken? Merken jullie dat hij gaat lekken na een tijd?
Kyrseltje schreef:De halzen van Horseware zijn tegenwoordig groter als ik het goed begrepen heb? Heeft iemand misschien de mogelijkheid om zijn M of L hals op te meten? Ik twijfel namelijk enorm of ik een M of L hals moet gaan kopen.. Hij heeft normaal 190/198 van dekens. Ben bang dat een L te lang gaat worden bij de nieuwe halsmaten. Bij de oude moet een L wel lukken lijkt me.
Lucy_121 schreef:Lucy_121 schreef:Heeft iemand ervaring met deze deken:
http://www.paardendrogist.nl/product/fr ... tle-review
In de beschrijving staat dit:
Teflon is een laag die op de buitenstof van de deken wordt aangebracht om deze waterdicht te maken (5000 mm/m2). Door gebruik, schuren, rollen en wassen slijt de Teflon laag wel. Een behandeling met een impregnerende spray verhoogt de waterdichtheid van de deken weer. Let op: er kan water via de randen en de stiksels binnendringen!
Hoe ervaren jullie de waterdichtheid van deze deken? Merken jullie dat hij gaat lekken na een tijd?
Niemand?