Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yinthee schreef:Denk dat de vachten zo hard gaan door het rare weer.. Zijn ook achterlijke temperaturen toch voor deze tijd van het jaar... Die van mij is 4 weken geleden geschoren en ik vind ook dat zijn haar bizar hard terugkomt hoorDie moet dit jaar ook nog wel een keer.. Terwijl ik normaal altijd met 1x scheren wel toekom (al moet ik er dan ook wel bij zeggen dat ik hem nu wel een maand eerder heb geschoren dan anders, normaal gaat hij pas begin november kaal)
Pantykous schreef:Ik moet m'n eigen paard ook weer scheren maar ik kom er niet aan toe. Te druk met andere paarden
Volgende week woensdag een uitvaller dus wellicht dan als er niemand anders belt.
Hylkje schreef:Met welke maat mesjes scheren jullie?
kaatje77 schreef:Pantykous schreef:Ik moet m'n eigen paard ook weer scheren maar ik kom er niet aan toe. Te druk met andere paarden
Volgende week woensdag een uitvaller dus wellicht dan als er niemand anders belt.
Zo heb ik het ook gedaan
Belde iemand af en maar niemand van de wachtlijst ingepland, maar mijn eigen gedaan. Vanavond weer rijden en nu kan ik hem eindelijk weer iets meer aan het werk zetten.
Jennyxx schreef:Ik heb het vandaag wel gedaan. Hij staat ook 24/7 buiten, maar heeft ook als het koud is last met rijden (IJslander). Ik heb zijn hoofd, benen en een "uitrijdeken" niet geschoren
Ajpam schreef:Jennyxx schreef:Ik heb het vandaag wel gedaan. Hij staat ook 24/7 buiten, maar heeft ook als het koud is last met rijden (IJslander). Ik heb zijn hoofd, benen en een "uitrijdeken" niet geschoren
Hoe dikke deken heeft hij nu op? Ik ga mijn IJslander zo pook zo scheren maar ik twijfel tussen 200 gram en een regendekentje(niet helemaal waterdicht)
Pantykous schreef:Strepen krijg je als je te hard drukt of ongelijke druk hebt. Dan snijdt elke baan op een andere hoogte. Gewoon het apparaat parallel aan de huid door het haar laten glijden.