Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Ik zou dan 6.3 doen.
Apart dat je van de rhino een grotere maat moest hebben. Die vind ik normaal gesproken groter vallen dan amigo.
Spenk schreef:Die amigos gaan je ook niet passen denk ik als je bij bucas borstverbreder nodig bent. Dat zijn amigo's zonder v sluiting en die vallen smaller. Mijn paard zijn amigo heros te smal en bucas sunshower past wel.
JenniferU schreef:Spenk schreef:Die amigos gaan je ook niet passen denk ik als je bij bucas borstverbreder nodig bent. Dat zijn amigo's zonder v sluiting en die vallen smaller. Mijn paard zijn amigo heros te smal en bucas sunshower past wel.
Bij mij andersom, bucas met schouderplooien valt goed, amigo valt te ruim om de schouders en gaat open staan aan de zijkanten
Nouvel schreef:Spenk schreef:Die amigos gaan je ook niet passen denk ik als je bij bucas borstverbreder nodig bent. Dat zijn amigo's zonder v sluiting en die vallen smaller. Mijn paard zijn amigo heros te smal en bucas sunshower past wel.
grappig, bij mijn lusitano ging de hero net aan wel maar bucas niet…
Saaams schreef:Oh jammer.
Die rambo summer series vind ik waardeloos. Teveel geld voor de kwaliteit. Plus te krap.
Ik heb de bucas sun shower al. Met borstverbreder zit die prima, alleen altijd wat druk rond de schoft bij bucas. Maar ik hoopte op een soortgelijke amigo.
Dan laat ik die amigo aussie aan me voorbij gaan.