Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Ik heb hem zelf niet, maar wel een poosje een paard op stal gehad die een soortgelijke deken had. Was een ellende om open en dicht te doen en zat altijd schots en scheef. Ik durf je nu niet met zekerheid te zeggen dat het een van Felix Buhler was, ik dacht het wel, maar het paard is ondertussen al weer weg dus ik kan het niet voor je nakijken.
Als je de optimo mooi vind, misschien is dan de felix buhler met het liberty liner systeem wat?
DuoPenotti schreef:Misschien wat off topic.
Maar vond hem wel passend voor dit topic
[ [url=m/C2cmNe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nouvel schreef:Thanx, ik vermoed dat je met een poetsblok de stof misschien beschadigd, die is niet zo dik en stevig volgens mij.
Maar jeetje, wat trekt dat een haar aan zeg… ik heb die deken een paar keer even kort op gehad en hij is al helemaal wit van binnen…
JenniferU schreef:Iemand ervaring met de horseware liners onder een rhinowug?
Blijft dat goed zitten?
De 250gr is net wat de fris voor mijn paard en de overgang tussen 250 en 450 vind ik net wat te groot.
JenniferU schreef:Nouvel schreef:Thanx, ik vermoed dat je met een poetsblok de stof misschien beschadigd, die is niet zo dik en stevig volgens mij.
Maar jeetje, wat trekt dat een haar aan zeg… ik heb die deken een paar keer even kort op gehad en hij is al helemaal wit van binnen…
Magic brush, die gebruik ik voor al mijn dekens haar vrij te maken.JenniferU schreef:Iemand ervaring met de horseware liners onder een rhinowug?
Blijft dat goed zitten?
De 250gr is net wat de fris voor mijn paard en de overgang tussen 250 en 450 vind ik net wat te groot.
Welke maat liners hebben jullie? En hoe vallen ze?
Dekenmaat paard:
Bucas 6.3
Rhino wug 6.3 te klein, 6.6 goed
Amigo en rambo 6.6 te groot, 6.3 goed.
Twijfel nu welke maat liner ik moet nemen.
Wil een aanvulling op de wug dekens omdat ik zoals met deze temp. De 250 te dun vind en de 450 past niet mooi.