Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze is ongeschoren en staat alleen overdag buiten, ondanks het Bucas systeem twijfelde ik toch steeds of het niet te warm was. Stiekem is de overgang naar grams misschien wel beter passend bij haar. Voor u heb ik iniedergeval voor dr model passing een wug en original lite besteld. Één van die 2 gaat terug hopelijk, en dan kan ik later misschien nog de duo of medium kopen, maar voor nu begrijp ik van jullie dat de 0 gram wel echt een must is, dus die eerst. Dankjulliewel allemaal, en een gelukkig nieuw jaar. ninne1 schreef:Je kan ook voor de Rambo Supreme gaan, die heb ik ook, zijn zwart en zit gelijk een 0 grams hals bij.
https://www.agradi.nl/rambo-supreme-tur ... FCEALw_wcB
upendo schreef:Ik zit ook te twijfelen om over te gaan op een linersysteem.. Maar zijn er ook 0 grams liners? Ik wil een goede 0 grams regendeken uitzoeken maar het is zonde om die te wassen voor de waterdichtheid. Een 0 grams liner neemt dat probleem helemaal weg; die mik je wat makkelijker de wasmachine in!
. Ik ben voorzichtig positief en blij! Wat een fijne, en ook veel lichtere deken dan de bucas deken & liners die ik eerder gebruikte. De Amigo Bravo is een goed alternatief voor de voor mij momenteel te dure rambo deken.