Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MadelonSunny schreef:Je mag de Horseware dekens ook absoluut niet behandelen met iets om ze waterdicht te houden hea. Dat beschadigd juist die laag. En niet warmer wassen dan 30 graden en niet in de wasdroger.
MadelonSunny schreef:Je mag de Horseware dekens ook absoluut niet behandelen met iets om ze waterdicht te houden hea. Dat beschadigd juist die laag. En niet warmer wassen dan 30 graden en niet in de wasdroger.
MadelonSunny schreef:Starbreeze schreef:Is het jullie toevallig opgevallen dat er 2 verschillende Rhino Lite uitvoerigen zijn? Een met reflectiebanden en een zonder. Waar dat nou aan ligt?
Ik weet niet of het daaraan ligt maar veel dekens zijn dit jaar vernieuwd dus zou bij de Rhino Lite ook goed kunnen De Amigo Bravo bijvoorbeeld heeft nu een V-voorsluiting in plaats van 2 mannetjes/vrouwtjes. En heeft nu ook soort reflectiebanden. Ik baal nu echt dat ik de oude versie heb. V sluiting had bij mijn stevige haf heel fijn geweest
keeyzie schreef:Tmr001: in principe kan de vacht die kou prima opvangen. Vooral als je paard continue kan eten (ruwvoer) je zou dan eventueel voor je eigen gevoel een deken op kunnen leggen van 200 gram. Geen regendeken!! Want dan druk je de haren enkel plat en krijgt hij het juist koud.
Paard2014: waarom dan niet juist nu scheren nu het wat warmer is? Dan kun je straks gewoon met dekens gaan werken. Of gewoon lekker zonder. Hij geeft duidelijk aan dat zijn vacht prima werkt.