Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouvel schreef:Ik heb laatst de Bucas recuptex gekocht maar ik heb een ruiende schimmel met mega veel en lang haar…
Iemand eeen tip hoe ik dat uit die fleecevoering krijg?
die laatste per toeval ontdekt, moest klittenband schoonmaken en niks deed het echt goed. Deze had ik liggen van kat die overleden was en aangezien ik al 100 dingen gebruikt had kon ik dit ook wel proberen. Binnen 5 seconde was het schoon en dan echr volledig schoon en weer als nieuw.Marigo schreef:Iemand ervaring met de Ride Away store? Verkopen fijne dekens voor leuke prijzen.
goede ervaring met de twee keer dat ik er heb besteld. Netjes geleverd en retour was ook snel en duidelijk afgehandeld. Heb een Derby house deken bij ze vandaan en dat is ook een fijne. Marigo schreef:Iemand ervaring met de Ride Away store? Verkopen fijne dekens voor leuke prijzen.
Nouvel schreef:Ik heb laatst de Bucas recuptex gekocht maar ik heb een ruiende schimmel met mega veel en lang haar…
Nouvel schreef:Thanx, ik vermoed dat je met een poetsblok de stof misschien beschadigd, die is niet zo dik en stevig volgens mij.
Maar jeetje, wat trekt dat een haar aan zeg… ik heb die deken een paar keer even kort op gehad en hij is al helemaal wit van binnen…