Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Mijn pony had het serieus met 300 grams hals koud! Nog beter beide (gisteren geschoren) pony's stonden te trillen rond half 11 's avonds. De andere 2 die wel heel kort in het haar zitten maar 2 maanden geleden voor het laatst geschoren zijn staan onder 100 gram en die hebben nergens last van. Nu hebben zij ook onbeperkt hooi dus ze kunnen zich warm eten en dat hebben de super kale niet.
Tancreda4 schreef:Sappos schreef:Mijn pony had het serieus met 300 grams hals koud! Nog beter beide (gisteren geschoren) pony's stonden te trillen rond half 11 's avonds. De andere 2 die wel heel kort in het haar zitten maar 2 maanden geleden voor het laatst geschoren zijn staan onder 100 gram en die hebben nergens last van. Nu hebben zij ook onbeperkt hooi dus ze kunnen zich warm eten en dat hebben de super kale niet.
Agos, echt een mietje is het he, die moet met 30 graden en een zuchtje wind nog 200 op zeker![]()
Ik heb zojuist een 0 grammetje op gegooit, we hadden best flink gewerkt en ze was behoorlijk bezweet geweest. Wel weer droog, maar staat best een koud windje, wat mij niet lekker lijkt op net getrainde spieren waar ze al gevoelig van is, dus nu loopt ze eventjes weer met een 0 grammetje op![]()
Ik twijfel een beetje, morgen is er een kleine kasn van regen en ze kan niet heel veel hebben op de rugspieren wat dat betreft. Echter, onder de 0 gram heeft ze het met een zonnetje te warm... ik ben er morgen de hele dag niet, dus het is OF met en eventueel te warm of zonder en kans op regen op haar gevoelige ruggetje...
Sappos schreef:Nee maar serieus wat is er mis met mijn pony? Zou het eraan liggen dat hij geen hooi krijgt en zich daarom ook niet warm kan eten? Maar dat hij het dan met zeker 10 graden nog koud heeft? Of moet ik hem volgende keer met deken op waar hij warm onder is maar wel onder staat te rillen laten staan?
Sappos schreef:Nee maar serieus wat is er mis met mijn pony? Zou het eraan liggen dat hij geen hooi krijgt en zich daarom ook niet warm kan eten? Maar dat hij het dan met zeker 10 graden nog koud heeft? Of moet ik hem volgende keer met deken op waar hij warm onder is maar wel onder staat te rillen laten staan?