Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:pluklief schreef:Als ik nu mijn paard helemaal zou scheren, zou ze dan in maart weer een aardig waterdichte vacht hebben?
Ja hoor, je paard maakt gewoon weer nieuwe vacht aan en in maart gaan ze alweer verharen.
Ik stel het scheren als maar uit. Ik ga er straks 2 scheren.
Heb sinds kort een fjord erbij. En zijn jasje gaat of helemaal of deels uit.
NikkiLoves schreef:Ik heb ook een vraagje.
Ik ga mijn pony woensdag scheren, maar ze heeft heel veel huidvet.
Als je gereden hebt zit er allemaal van dat witte spul op je laarzen (tenminste, ik denk dat dat huidvet is)
Is het slim om voor het scheren goed te wassen en met een rosborstel proberen het meeste huidvet weg te halen omdat je anders lelijke plekken krijgt na het scheren of zal dat niet veel uitmaken?
Dott schreef:Ik gok dat ik weet van wie
Idd tof compliment!
Kyrseltje schreef:Vraagje, vandaag ben ik er achter gekomen dat mijn paard dat alles eng vindt, toilleteren met een tondeuse dus niet eng vindt. Erg fijn! Nu wil ik dus graag een tondeuse kopen daarmee ik zijn benen en hoofd gemakkelijk kan kortwieken. Echter; welke is daarvoor fijn? Het liefst natuurlijk draadloos, ,maar voornamelijk betaalbaar, hebben jullie tips? Heb al wat zitten zoeken maar wordt er niet echt veel wijzer uit..
kaatje77 schreef:Kan me daar gewoon kwaad om maken......en ik kan het werk weer opknappen. Vind ik niet erg hoor, maar scheer dan niet en ga patat bakken in een cafetaria of ga vakken vullen bij de supermarkt.....
Nies_ schreef:Zonnetje81 schreef:Ik snap niet zo goed waarom mensen de benen niet doen. De benen steken onder de deken uit daar hebben ze geen last van als die gedaan zijn. Daarbij vind ik de benen niet doen een onverzorgde uitstraling geven.
Nee ik ook niet, vind het ook geen nut hebben