kaatje77 schreef:Kreeg vandaag zo'n leuk compliment! Ze wou haar wedstrijdpaarden alleen maar door mij laten scheren omdat ik het zo goed doe.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk
Super!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Story schreef:Ik kies er ook voor om t niet te doen omdat die van mij 24/7 buiten staan. Ze kunnen wel naar binnen maar ze liggen en slapen zelf toch liever buiten in het zand. Ook als het wat natter is. Een beetje extra bescherming kan dan geen kwaad. Moeten ze dan maar koude benen hebben omdat ik dat mooier vind? Nee, ik vond dat egoïstisch en heb aan het welzijn van mijn paarden gedacht. Ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind het ook mooier. Maar vond dat geen goede reden om ze toch te scheren.
Zonnetje81 schreef:Ik snap niet zo goed waarom mensen de benen niet doen. De benen steken onder de deken uit daar hebben ze geen last van als die gedaan zijn. Daarbij vind ik de benen niet doen een onverzorgde uitstraling geven.
carolina1278 schreef:
Zonnetje81 schreef:Ik snap niet zo goed waarom mensen de benen niet doen. De benen steken onder de deken uit daar hebben ze geen last van als die gedaan zijn. Daarbij vind ik de benen niet doen een onverzorgde uitstraling geven.
NikkiLoves schreef:Ik heb ook een vraagje.
Ik ga mijn pony woensdag scheren, maar ze heeft heel veel huidvet.
Als je gereden hebt zit er allemaal van dat witte spul op je laarzen (tenminste, ik denk dat dat huidvet is)
Is het slim om voor het scheren goed te wassen en met een rosborstel proberen het meeste huidvet weg te halen omdat je anders lelijke plekken krijgt na het scheren of zal dat niet veel uitmaken?
pluklief schreef:Als ik nu mijn paard helemaal zou scheren, zou ze dan in maart weer een aardig waterdichte vacht hebben?