Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiesbethDW schreef:Ik heb alles klaarliggen, maar hij mag nog een tijdje zonder staan. Hij is nu wel serieus aan het verharen, nog paarden die dat hebben?
Anoniem schreef:Ben ik de enige die het vreemd vind om verschillende diktes overdag en s'nachts te gebruiken?
Een paard met een vacht zonder deken, trekt toch ook geen andere vacht aan zodra hij naar binnen of naar buiten gaat?
Ik heb nog nooit gewisseld met dekens overdag en snachts, en nooit het idee gehad dat mijn paarden het overdag te koud vinden of snachts te warm.
Ben wel benieuwd naar het idee erachter waarom je wel zou wisselen?
Pally schreef:Anoniem schreef:Ben ik de enige die het vreemd vind om verschillende diktes overdag en s'nachts te gebruiken?
Een paard met een vacht zonder deken, trekt toch ook geen andere vacht aan zodra hij naar binnen of naar buiten gaat?
Ik heb nog nooit gewisseld met dekens overdag en snachts, en nooit het idee gehad dat mijn paarden het overdag te koud vinden of snachts te warm.
Ik wissel omdat het op stal warmer is dan buiten. Als hij geen deken zou hebben zou hij zijn haren overeind zetten, door de deken kan dat niet meer dus doe ik een dikkere op.
Anoniem schreef:Ben ik de enige die het vreemd vind om verschillende diktes overdag en s'nachts te gebruiken?
simongek schreef:Anoniem schreef:Ben ik de enige die het vreemd vind om verschillende diktes overdag en s'nachts te gebruiken?
dit zou ik alleen doen als mijn paard overdag buiten zou staan en s nachts in een stal waar het bijvoorbeeld heel warm zou zijn door
meerdere paarden in een goed geisoleerde stal of zo.
mijn paard staat in een buitenbox dus die heeft buiten en binnen altijd hetzelfde op.