Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MISTRAL94 schreef:Met deze temperaturen een deken op? Vind je dat niet een beetje zielig? Jij past je kleding toch ook aan op de temperatuur?
)
Je zal naar Siberie verhuizen
ninz schreef:lag laatst een deken in de winkel met.... 2000 gram!!!! (zonder nulletje te veel)
Kan het me eig. moeilijk voorstellen... Alexx schreef:jammergenoeg is mijn nieuwe paard dus ook al van vacht aan het wisselen, maar ik wacht mooi nog even tot eind september denk ik. Ik kan haar altijd toch nog scheren.
Het hele jaar door vind ik eigenlijk ook een beetje onzin, mijn paarden hebben ook een supervacht maar mijn haflingertje heeft zelfs bijna nooit een deken op!
ninz schreef:lag laatst een deken in de winkel met.... 2000 gram!!!! (zonder nulletje te veel)
Romeo2007 schreef:probeer goed de nacht temperaturen in de gaten te houden, vannacht tussen de 4 en 8

Elaine schreef:MISTRAL94 schreef:Met deze temperaturen een deken op? Vind je dat niet een beetje zielig? Jij past je kleding toch ook aan op de temperatuur?
Eerder in het topic waren we het er al over eens dat mensen niet te vergelijken zijn met paarden, maar om antwoord te geven op je vraag: Ja, ik pas mijn kleding aan. Overdag shirtje (paard zonder deken), in de avond een vest (paard deken) en in de nacht een pyama en dekbed (paard deken).
Peelie schreef:(zie pro hoe lang ze worden als ze helemaal geen deken op heeft)
Mijn jaarling was vorige winter bijna onherkenbaar, denk dat ze 6-7 cm haar had...
)