Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aangezien het vanacht al gaat vriezen en de rest van de week ook... Hij staat op de dag buiten in paddock en 's nachts op stal... En is ook een koukleum...
Heeft ook een hele hals (voor de regen e.d.) Emaartje schreef:wanneer zou je de 400 grams op kunnen leggen? mijn paard is niet geschoren
janne schreef:mijn paard staat nu onder een 360 grams weather beeta hals deken.
daaronder zit een anky staldeken ook van 360 gram.
in totaal staat hij dan onder 720 gram.
paard is wel geschoren en wil hem ook graag kort in het haar houden.
hij word heel snel een teddybeertje
het is wel een beetje veel 720 gram![]()
En mocht dat ook te koud zijn kan er nog een deken onder.
Duhelo schreef:vandaag paardlief maar binnengehaald, was wel erg koud en gure wind
onder de deken voelde ze ook niet echt warm aan, heb ze nu vannacht maar op stal gezet met een fleecedeken eronder.
ik ben nu nog aan het twijfelen of ik begin met een fleece eronder, en wacht tot het echt vriest voor ik de 100 grams erover gooi (nu ligt er 200 grams op, ze is geschoren)
Of dat ik nu al de 100 grams erover gooi (deken met halve hals, die vanboven of vanonder?)
dan heb ik wel geen reserve meer voor deze winter (behalve een fleece dekentje)
hoe zijn jullie ervaringen met een fleecedeken eronder? schuifgevoelig?
beantsje schreef:niks, alleen zijn eigen teddyvachtje. Staat enkele uren per dag buiten.
Je kan het zelf misschien koud hebben, voor een paard is 10 graden een hele comfortabele temperatuur hoor! alleen als ie geschoren is, zou ik er een dekentje opleggen.