Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het werkt duss!
*alleen waren ze op stal ook al niet zo blij met de lucht
* d0nnaa_dan schreef:Gister en vandaag uitgeprobeerd, gister nergens last van gehad, en vandaag ook niet!! Ik was met 2 mensen van stal aan het buitenrijden, de 1 had haar paard niet ingespoten en de ander wel, maar met atex anti-daas. Beide werden aangevallen, en ikke lekker niet!Het werkt duss!
*alleen waren ze op stal ook al niet zo blij met de lucht
*

Het stonk nogal ja....
Hopen dat het werkt! Want nu stinkt het hele huis....................... Inclusief mezelf
Grietje schreef:Werkt dit beter dan gewoon vliegenmiddel?

die 2 samen (knoflook & kruidnagelen) zijn echt te erg

Coentjuh schreef:Vraag me af wat er gebeurd, als je puur alleen die knoflook met kruidnagelen kookt zonder die andere azijn detol etc erbij...die 2 samen (knoflook & kruidnagelen) zijn echt te erg
Echt hatelijke beesten!
Celia schreef:Ik spuit wel degelijk 3 soorten vliegenspray op mijn paard, en nog blijven ze komenEcht hatelijke beesten!
en ik zeg ook niet dat mijn goedje een wondermiddel is maar ik vind het goed genoeg werken en zeker niet onderdoen voor goedjes uit de winkel.
, dus is het azijn met water geworden, werkt ook perfect! 

) Vindk trouwens véél handiger dan die sprays waarvan de helft de lucht invliegt! én het je kan er een lekkere massage van maken voor je paard