Tupperware hebbenz eniet bij de blokker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:is inderdaad een gewone frisdrankfles.
wij gaan ipv zo'n petfles en curverbak een wespenvanger proberen. we zijn nu de onderdelen aan het verzamelen... ben benieuwd
volgens mij hebben wij wel dezelfde bal gekocht en de originele heeft trouwens.
sarosxx schreef:Ik ga vanmiddag op zoek naar een doorzichtige spaghetti bus voor over de petfles, wil er eigenlijk toch liever geen glazen pot op doen voor als hij stuk valt.
Heb al elastieken zoals waar de echte mee opgehangen wordtlagen bij ons in het magazijn. Dan moet ik nog een ring maken voor boven in de kap waar de plastic bak in kan. De fender die ik heb is nogal zwaar dus moet een stevige ring boven aan de lampenkap hebben waar alles aan vast zit en hangt en waar de slabak in past.
superwoman schreef:sarosxx schreef:Ik ga vanmiddag op zoek naar een doorzichtige spaghetti bus voor over de petfles, wil er eigenlijk toch liever geen glazen pot op doen voor als hij stuk valt.
Heb al elastieken zoals waar de echte mee opgehangen wordtlagen bij ons in het magazijn. Dan moet ik nog een ring maken voor boven in de kap waar de plastic bak in kan. De fender die ik heb is nogal zwaar dus moet een stevige ring boven aan de lampenkap hebben waar alles aan vast zit en hangt en waar de slabak in past.
Waarom niet de onderkant van de petfles erover heen doen?
Wel ff met en plakbandje vast maken en het laatste stukje dubbelvouwen voor een weer makkelijk los trekken van het plakband.
rijoyco schreef:Hoe halen jullie de bovenste 'pot' eraf, zonder dat alle dazen er weer uitvallen? Het lijkt me dan dat ze er allemaal weer uitvallen/vliegen?!
superwoman schreef:Zo, ik ging vandaag kijken nar de nieuwe aanwinst van mijn vriendin.
Gelukkig gaat ze haar verhuizen![]()
Wat een dazen daar zeg! Werd echt belaagd met m'n zwarte jas![]()
En ik vond het hier erg,dat is dus echt heilig in vergelijking